زمان : 31 Khordad 1398 - 01:41
شناسه : 150933
بازدید : 7336
آغاز ثبت نام دوره کارشناسی ناپیوسته بر اساس سوابق تحصیلی در نیمسال اول سال تحصیلی 99-98 دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر آغاز ثبت نام دوره کارشناسی ناپیوسته بر اساس سوابق تحصیلی در نیمسال اول سال تحصیلی 99-98 دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر

ثبت نام متقاضیان دوره کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر بر اساس سوابق تحصیلی برای نیمسال اول سال تحصیلی 99-98 شروع شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دارندگان مدرک کاردانی(پیوسته و ناپیوسته) و کاردانی دانشگاه جامع علمی-کاربردی در هر رشته ای در دوره کارشناسی ناپیوسته و همچنین تمامی دارندگان گواهینامه کاردانی رشته های مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا دانشگاه آزاد اسلامی و مراکز ضمن خدمت آموزش و پرورش برای رشته های آموزشی مجاز به ثبت نام در این دوره می باشند.

بنا به همین گزارش، متقاضیانی که قبلاً در دوره کارشناسی پیوسته اشتغال به تحصیل داشته اند و به هر دلیل با مدرک کاردانی فارغ التحصیل شده اند می توانند به شرط نداشتن منع وظیفه عمومی و دارا بودن کارت معافیت دائم و یا کارت پایان خدمت و گذراندن دروس جبرانی در دوره کارشناسی ناپیوسته ثبت نام کنند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر با دارا بودن کد رشته های مدیریت دولتی(21210)، آموزش راهنمایی و مشاوره(21610)، مهندسی فناوری مکانیک-تأسیسات حرارتی و برودتی(41414)، مهندسی تکنولوژی برق-قدرت(41421) و علمی-کاربردی حسابداری(21301) در مقطع کارشناسی ناپیوسته سال 98 دانشجو پذیرش می کند.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند در ساعات اداری به دانشگاه مراجعه و یا با شماره 09137708500 تماس حاصل نموده و یا به وب سایت واحد اشکذر به نشانی iauashkezar.ac.ir مراجعه نمایند. متقاضیان لازم است حداکثر تا تاریخ 10/6/98 با مراجعه به سامانه ثبت نام اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org نسبت به دریافت و مطالعه دفترچه راهنمای این دوره اقدام و پس از خرید کارت اعتباری، ثبت نام نمایند. دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر در زمره نزدیکترین واحدهای دانشگاهی به مرکز استان می باشد و از جمله مزایای تحصیل در آن، استفاده از استادان مجرب و همچنین آزمایشگاه ها و کارگاه های مجهز، تسهیلات در پرداخت شهریه، داشتن سرویس رفت و برگشت به یزد و تشکیل کلاس ها در روزهای پایان هفته است.