زمان : 03 Tir 1398 - 11:50
شناسه : 150974
بازدید : 3878
نشست صمیمانه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با رابطین خبری شعب نشست صمیمانه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با رابطین خبری شعب نشست صمیمانه رابطین خبری جمعیت هلال احمر استان یزد با حضور مدیرعامل و رابطین خبری در سالن کنفرانس جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی در سازمان ها و ادرات مختلف گفت: جمعیت هلال احمر به دلیل موقعیت خاص اجتماعی و سازمانی آن نیاز به ارتباط قوی و موثر با آحاد ملت دارد تا با بهره گیری از پتانسیل های مردمی و بالفعل ساختن آنان دست نیزمندان و آسیب دیدگان را به شایستگی بفشارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : روابط عمومی را زبان گوی سازمان ها و نهاد ها توصیف کرد و افزود: روابط عمومی، هنر و علم اجتماعی است که درون و برون دستگاه را به هم پیوند می دهد.

حرازی زاده تصریح کرد : حیات یک سازمان به داشتن یک ارتباط دوسویه درون سازمانی و برون سازمانی و انجام تبلیغات و کسب اطلاعات به روز و مفید بستگی دارد و این جاست که لزوم وجود روابط عمومی واقعی و تاثیر گذار نمایان می شود.

در ادامه مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد بیان داشت : این نشست با هدف تحکیم ارتباط حوزه های مختلف ( معاونت ها و شعب استان ) با روابط عمومی و هماهنگی در اطلاع رسانی مطلوب و خبررسانی آنلاین فعالیت ها برگزار شد.

زارع زاده عنوان کرد : با حضور رابطین، فعالیت های رسانه ای با هدف معرفی خدمات جمعیت هلال احمر تقویت می شود و هماهنگی در اطلاع رسانی به موقع از طرح ها و برنامه های و انعکاس مناسب تلاش های صورت گرفته از اهداف تشکیل تیم رابطین خبری در روابط عمومی است.

وی ضمن تقدیر از همکاری خوب رابطین خبری تصریح کرد: رابطین خبری به عنوان همکاران روابط عمومی، نقش پررنگی در راستای اطلاع رسانی و پوشش اخبار و فعالیت های جمعیت هلال احمر را به عهده دارند.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت ایفای نقش رابطین خبری در طرح ها و برنامه ها جمعیت به تشریح نحوه ارتباط آنلاین و همکاری با روابط عمومی پرداخت و گفت: بنا داریم به زودی کارگاه های آموزشی کاربردی ویژه رابطین برگزار کنیم و در این مسیر از ایده ها، نظرات و پیشنهادات در راستای هرچه بهتر شدن انعکاس خدمات استقبال می کنیم.

در ادامه  جلسه هم اندیشی رابطین به منظور ارائه انتقادات و پیشنهادات برای انجام شیوه های نوین در عرصه خبر برگزار شد و مشکلات حوزه خبر و اطلاع رسانی و دیگر موضوعات را مورد بررسی قرار دادند.

در پایان این نشست از زحمات و تلاش های رابطین خبری این جمعیت، تقدیر و تشکر شد و به پاس خدمات داوطلبانه، هدایا و لوح تقدیری به هر یک اهدا شد.