زمان : 09 Tir 1398 - 07:04
شناسه : 151026
بازدید : 3825
تلاش‌های انجام‌شده در مدیریت دانشگاه آزاد میبد ستونی است تلاش‌های انجام‌شده در مدیریت دانشگاه آزاد میبد ستونی است فلاح فرماندار در مراسم معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد گفت: تلاش‌های انجام‌شده مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی میبد در مدیریت دانشگاه ستودنی است، چون در شرایط سخت به مدیریت دانشگاه پرداخته‌اند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد با حضور «حسین فلاح» فرماندار، «معصومه طباطبایی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و جمعی از مسئولین در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد برگزار شد.

فرماندارمیبد در این مراسم گفت: روحیه تلاش و همکاری مسئولین دانشگاه آزاد در سطح استان و شهرستان که با اعتبارات کم، کارهای خوبی انجام داده‌اند قابل‌تقدیر و ستودنی است.

حسین فلاح تصریح کرد: دانشگاه آزاد میبد آبروی شهرستان است و لازم است هرگونه همراهی و همکاری با مسئولین این دانشگاه موردعنایت و توجه قرار گیرد.

«معصومه طباطبایی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد نیز گفت: فعالیت‌های انجام‌شده در دانشگاه آزاد میبد پشتوانه علمی دارد و با همدلی و همکاری می‌توان در انجام امور و فعالیت‌های آن نقش داشت.

طباطبایی در ادامه به ایجاد تنوع، نوآوری، حفظ پتانسیل‌ها و امکانات و استفاده از آن‌ها و.. اشاره کرد.

در این مراسم از زحمات "دکتر حسین اعرافی" تقدیر و "دکتر احمدعلی فلاح" به‌عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد معرفی شد.