زمان : 19 Tir 1398 - 15:22
شناسه : 151203
بازدید : 3751
مهر شهروندان یزدی همراه با کودکان مناطق سیل زده مهر شهروندان یزدی همراه با کودکان مناطق سیل زده مهر شهروندان یزدی همراه با کودکان مناطق سیل زده کشور عزیزمان ایران گره خورده است .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ سید مهدی حسینی رئیس هلال احمر شهرستان یزد اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی از استان های کشور بهار امسال درگیر سیل شدند و این مهم موجب توجه مردم به مسائل معیشیتی و رفاهی این هموطنان شد، سازمان جوانان هلال‌احمر نیز در صدد رفع نیاز‌های فرهنگی خانواده‌های این مناطق در اوقات فراغت تابستان و سال تحصیلی جدید، فراخوان تشکیل طرح ملی پویش "با مهر تا مهر" را داده است.

رئیس هلال احمر شهرستان یزد گفت: با شکل‌گیری فرآیند تامین اقلام اولیه زندگی برای سیل‌زدگان، نیاز‌های خاص کودکان و نوجوانان هنوز مغفول مانده است و با توجه به تعطیلی مدارس و آغاز فراغت تابستان، این نیاز به صورت مضاعف حس می‌شود.

وی عنوان کرد: عموم مردم بویژه کودکان و نوجوانان برای مشارکت در این طرح فرهنگی می‌توانند، کتاب، اسبا‌ب‌بازی و لوازم‌التحریر را خریداری و در اختیار این جمعیت قرار بدهند

این مقام مسئول ادامه داد: فروشگاه های پارسه، گل نرگس و چمران مشارکت کننده در این طرح مباشند که شهروندان و خیرین می توانند محصولات فرهنگی و اسباب بازی را با تخفیف 20 الی 30 درصد جهت کمک به کودکان سیل زده خریداری کرده و به جمعیت هلال احمر استان تحویل نمایند.

وی در پایان ضمن تقدیر از هموطنانی که به این پویش پیوسته اند خاطرنشان کرد:  تا کنون 300 بسته لوازم تحریر شامل دفتر، مداد، مداد رنگی، پاک کن، تراش و... به ارزش 50000000 ریال و همچنین 50 مجموعه اسباب بازی از سوی مردم نیک اندیش و مهر ورز شهر یزد جمع آوری شده است.