زمان : 25 Tir 1398 - 11:18
شناسه : 151302
بازدید : 4334
کمک 19 میلیون ریالی خیر تفتی جهت بانک امانات  تجهیزات پزشکی هلال احمر  رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت خبر داد: کمک 19 میلیون ریالی خیر تفتی جهت بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت از کمک خیر شهرستان جهت بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ جلیل کهدویی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت اظهار داشت : اهدای اقلام طبی به بانک امانات و تجهیزات پزشکی هلال احمر توسط خیر شهرستان صورت گرفت که دراین راستا دو دستگاه ویلچر به ارزش 19 میلیون ریال به بانک امانات و تجهیزات پزشکی این جمعیت اهداء  تا در شهرستان استفاده گردد.

کهدویی عنوان کرد : این تجهیزات در راستای اهداف بشردوستانه و به منظور رفع آلام آسیب دیدگان و کمک به امر بهبود و سلامت بیماران نیازمند و تقویت بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمراهداءگردیده است .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت: خیرین و نیکوکاران می توانند تجهیزاتی چون تخت بیمارستانی، ویلچر ، عصا، واکر، ساکشن، کپسول اکسیژن و … را به بانک امانات هلال احمر تحویل نمایند واز همشهریان تفتی تقاضا کرد لوازم پزشکی مازاد در منازل خود را جهت تکمیل بانک امانات اهدا کنند و یا با خرید تجهیزات پزشکی مورد نیاز این واحد ، محرومان و نیازمندان بیمار را یاری رسانند.

وي اظهار داشت: اقلام پس از جذب، تفكيك و بر اساس نوع وسيله كد گذاري و در بانك امانات پزشكي نگهداري و دراختيار مددجويان نيازمند به صورت اماني قرار خواهد گرفت. 

کهدویی با تاکید برضرورت ترویج فرهنگ کمک به همنوع در جامعه افزود: اقدام خیرین این شهرستان با نیات انسانی و اخلاقی و در راستای مطالبه و دغدغه های مردمی بوده و محدود به منطقه جغرافیایی خاص نمی شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت در پایان خاطرنشان کرد: حضور خیرین در کنار مسئولان و کمک و دستگیری از نیازمندان از اقدامات بسیار ارزشمند است که به یقین روحیه خدمت بیشتر به مردم را در مسئولان نظام تقویت می کند.