زمان : 26 Tir 1398 - 15:10
شناسه : 151317
بازدید : 3598
شهردار یزد بر نقش مؤثر بانک ها در تسریع روند توسعه شاخص های زندگی شهری تاکید کرد شهردار یزد بر نقش مؤثر بانک ها در تسریع روند توسعه شاخص های زندگی شهری تاکید کرد
یزدفردا:شهردار یزد با بیان این که بانک ها می توانند نقش مؤثری در تسریع روند توسعه شاخص های زندگی شهری داشته باشند، اظهار امیدواری کرد: با تعامل مناسب، از ظرفیت‌های بانک شهر برای اجرای پروژه‌های مهم فرهنگی و عمرانی استفاده کنیم.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – جمال الدین عزیزی در دیدار مدیر امور شعب بانک شهر با وی با بیان این که بانک ها می توانند نقش مؤثری در تسریع روند توسعه شاخص های زندگی شهری داشته باشند، اظهار امیدواری کرد: با تعامل مناسب، از ظرفیت‌های بانک شهر برای اجرای پروژه‌های مهم فرهنگی و عمرانی استفاده کنیم.

شهردار یزد تصریح کرد: توسعه بیش از پیش شهر یزد در دستور کار مدیران شهری قرار دارد و تلاش می‌کنیم با افزایش تعامل و همکاری در زمینه های مالی و اقتصادی از ظرفیت‌های این بانک الکترونیک در جهت افزایش کیفیت زندگی شهروندان استفاده نماییم.

عزیزی با اشاره به اقدامات بانک شهر در سطح کلانشهرها، توسعه خدمات شهری را نیازمند حمایت های این بانک دانست و بر لزوم افزایش همکاری های متقابل تاکید کرد.

وی با اشاره به این که تسهیلات بانک شهر با شرایط مطلوبی در اختیار شهرداری های کلان شهرها قرار گرفته است، گفت: برای توسعه خدمات شهری نیاز به حمایت های مالی بانک شهر است و از این رو از افزایش تعامل فی مابین استقبال می کنیم.

شهردار یزد خاطر نشان کرد: حوزه عمران شهری بعضی از شهرهای کشور مدیون حمایت های بانک شهر است و با حمایت های این بانک از شهرداری ها شاهد پیشرفت و به سرانجام رسیدن پروژه های عمرانی بوده ایم.

عزیزی با اشاره به این که برای توسعه خدمات شهری به حمایت های بانک شهر نیاز داریم، تصریح کرد: این بانک با فعالیت تخصصی و حمایت از طرح ها و پروژه های فرهنگی و عمرانی توانسته است به خوبی وضعیت توسعه شهرهای کشور را متحول کند.

وی همچنین با اشاره به لزوم توسعه همکاری ها میان مدیریت شهری با بانک شهر، خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده نزدیک با همراهی این بانک، سطح خدمات دهی شهرداری یزد به شهروندان افزایش یابد.

شهردار یزد همچنین با اشاره به این که تکریم ارباب رجوع، مشتری مداری و همکاری بانک شهر با نهادهای عمومی غیردولتی همچون شهرداری مثال زدنی است، خواستار تداوم همکاری بانک شهر در پروژه های شهرداری یزد شد.

عزیزی با بیان این که بانک شهر متعلق به همه شهروندان است، تصریح کرد: حمایت های این بانک از شهرداری ها موجب به سرانجام رسیدن بسیاری از پروژه های عمرانی در راستای رونق زندگی شهری شده است.
سید علی مشتاقیون معاون مالی و اقتصادی شهرداری یزد نیز با تاکید بر استفاده از ظرفیت های بانک شهر، گفت: مشارکت در تکمیل پروژه های شهری مصداق عمل به تعهداتی است که در توسعه و آبادانی شهرها از سوی بانک شهر ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به نقش حمایتی و مشارکت این بانک در به ثمر رسیدن پروژه های عمرانی، ابراز امیدواری کرد: با تعامل بیشتر میان شهرداری یزد و بانک شهر شاهد اقدامات بیشتری از سوی مدیریت شهری در توسعه و عمران شهر جهانی یزد باشیم.

محسن امیری مدیر امور شعب بانک شهر نیز به نقش تعامل سازنده نظام بانکی و شهرداری در ارتقای سطح زندگی مردم تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت تعامل میان نظام بانکی و شهرداری‌ها در راستای ارتقای سطح زندگی شهروندان، آمادگی این بانک را جهت برقراری تعاملات بیشتر با شهرداری یزد اعلام داشت و ارتباط مفید و مؤثر بانک شهر و شهرداری یزد را توفیق بیشتر خدمت رسانی به شهروندان عنوان کرد.

مدیر امور شعب بانک شهر افزود: موفقیت یک بانک حاصل تعیین مکان مناسب، ارائه خدمات مطلوب و برخورد مناسب با مشتری است و بانک شهر با در نظر گرفتن این ویژگی ها توانسته است در کلان شهرها و شهرهای کوچک به ارائه خدمات قابل قبولی بپردازد.

امیری با بیان این که بانک شهر همه امکانات و ابزارهای لازم را برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود به صورت الکترونیک در اختیار دارد، خواهان تعامل بیشتر و هم افزایی بیش از پیش شهرداری یزد با شد.