زمان : 31 Tir 1398 - 13:37
شناسه : 151367
بازدید : 4382
برگزیدگان دومین جشنواره شعر و داستانک عفاف و حجاب اردکان معرفی شدند با حضور مردم و مسئولان اردکان؛ برگزیدگان دومین جشنواره شعر و داستانک عفاف و حجاب اردکان معرفی شدند با حضور مسئولان شهرستان اردکان،‌ هفت برگزیده دومین جشنواره عفاف و حجاب معرفی و طی مراسمی در سالن اجتماعات کتابخانه آیت‌الله حائری تقدیر شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، دومین جشنواره شعر و داستانک عفاف و حجاب روز یکشنبه 30 تیرماه با حضور مسئولان شهرستانی به کار خود پایان داد و از بین 31 اثر ارسالی، هفت اثر برگزیده در اختتامیه معرفی و تقدیر شد.

فراخوان این جشنواره که با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری، حوزه علمیه و کانون شعر و ادب اردکان برگزار شد، در هفته عفاف و حجاب منتشر شد که شاعران و نویسندگان اردکانی 31 اثر شعر و داستانک را  به این جشنواره ارسال کردند و پس از داوری، هفت اثر به عنوان برگزیده انتخاب شد.

در اختتامیه این جشنواره که شهردار اردکان، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی، رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر، رئیس آموزش و پرورش، ریس ستاد امر به معروف و نهی از منکر و دیگر مسئولان حضور داشتند، تعدادی از شاعران اردکانی به قرائت سروده‌های خود در مورد عفاف و حجاب پرداختند.

در پایان نیز از سیدابوالفضل طباطبایی، محمدجواد حلوایی، حسین مهمان‌پرست، حسین هاتفی،‌ مرتضی نجاتی، فاطمه نوری و طاهره نوری به عنوان برگزیدگان دومین جشنواره عفاف و حجاب تقدیر شد.

لازم به ذکر است، از 15 تا 21 تیر به منظور پاسداشت شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و سایر شهدای عفاف و پاکدامنی، با نام هفته «عفاف و حجاب» نامگذاری شده است.