زمان : 15 Bahman 1387 - 21:54
شناسه : 15154
بازدید : 4199
به دنبال درخواست كانون بازنشستگان استان يزد از شهرداري در جهت حمايت مالي از اين كانون:مدير امور مالي شهرداري يزد: شوراي شهر امسال علي رغم ميل خود استطاعت مالي كافي جهت كمك مالي را ندارد به دنبال درخواست كانون بازنشستگان استان يزد از شهرداري در جهت حمايت مالي از اين كانون:مدير امور مالي شهرداري يزد: شوراي شهر امسال علي رغم ميل خود استطاعت مالي كافي جهت كمك مالي را ندارد

یزدفردا "مدير امور مالي شهرداري يزد به دنبال درخواست كانون بازنشستگان استان يزد از شهرداري در جهت حمايت مالي از اين كانون گفت: كمكهاي شوراي شهر به استناد قانون است و قانون خارج از مشمول به ما اجازه كمك مالي داده است و ما موظفيم آيين نامه مالي را رعايت كنيم و امسال نيز اين توان براي شوراي شهر وجود نداشت.
مجيدي در گفت‌وگو با خبرنگار ما در اين خصوص اظهار كرد: ‌شوراي شهر موظف است آيين نامه مالي را رعايت كند و امسال نيز كشش بودجه با توجه به وضعيت اقتصادي و وضعيت وصولي سطح شهر در حدي نبود كه پيش‌بيني مي‌شد.

وي ادامه داد: ‌كمكهاي ما بر اساس استناد قانون است و اين كمكها بر اساس وصولي از محل در آمد انجام مي‌شود كه امسال شوراي شهر علي رغم ميل خود استطاعت پرداخت كمك مالي را ندارد.
وي خاطر نشان ساخت: ‌ماده 79 قانون شهرداري نحوه هزينه ها را عنوان كرده است.
مجيدي متذكر شد: ماده 68 قانون اساسي به رعايت هزينه‌هاي جاري تاكيد دارد و از سوي ديگر به شدت در بحث بودجه در محدوديت قرار داريم.

یزدفردا