زمان : 10 Mordad 1398 - 00:24
شناسه : 151752
بازدید : 5085
اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان جهت تعمیر و بهسازی زیرساخت‌های خسارت‌دیده روستاهای کشور امید در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد؛ اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان جهت تعمیر و بهسازی زیرساخت‌های خسارت‌دیده روستاهای کشور

یزدفردا:معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری با حضور مهندس کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی در راستای بررسی مشکلات از منطقه محروم موزرد بخش زیلایی و سیلاب کلاوار بازدید کردند.

به گزارش یزدفردا به نقل از معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، امید در حاشیه بازدید  از منطقه محروم سیلاب کلاوار افزود: بعد از سیل فروردین امسال در زمینه ساخت و ساز شرایط بسیار مناسب بود و کارهای خوبی انجام گرفته است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری ادامه داد: ستاد فرماندهی سیل کار خود را به خوبی انجام داد و به همین منظور دولت، ۳ هزار میلیارد تومان جهت تعمیر و بهسازی زیرساخت‌های خسارت‌دیده روستایی تخصیص داد.

وی درخصوص ایجاد اشتغال پایدار روستایی در کشور گفت: با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری و توجه دولت، ۱  و نیم میلیارد دلار جهت اشتغال‌زایی روستایی از صندوق توسعه ملی به روستاها اختصاص داده شد.

امید در پایان بر ضرورت رفع مشکلات مناطق زیلایی و سیلاب کلاوار تاکید و عنوان کرد: مشکلات مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد از نزدیک بررسی و چند طرح اشتغال‌زایی در این مناطق کلنگ‌زنی شد.