زمان : 13 Mordad 1398 - 20:17
شناسه : 151947
بازدید : 5281
جدیدترین نرخ دلار، ارز، سکه و طلا در بازار؛ امروز یکشنبه ۱۳ مرداد ۹۸ گزارشی از بازار ارز، دلار و سکه در دومین روز هفته جدیدترین نرخ دلار، ارز، سکه و طلا در بازار؛ امروز یکشنبه ۱۳ مرداد ۹۸
یزدفردا: جدیدترین نرخ ارز، دلار و سکه و طلا در بازار_ قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت طلا در بازار روز یکشنبه سیزدهم مرداد نسبت به روز گذشته کاهش یافت به طوری که هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۱۱۵ هزار تومان قیمت خورد.
 براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر روز یکشنبه ۱۳ مرداد قیمت انواع سکه و طلا کاهش یافته است؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۴ میلیون و ۱۱۵ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون ۳۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد امروز هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان، ربع سکه با ۲۷ هزار تومان کاهش نسبت به معاملات شنبه یک‌میلیون و ۴۳۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۰۶ هزار و ۷۰۰ تومان ارزش گذاری شده است، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۴۴۱ دلار قیمت خورد.
 

قیمت سکه و قیمت طلا در بازار روز یکشنبه ۱۳ مرداد ۹۸

نوع قیمت روز معاملاتی گذشته (ریال) قیمت امروز (ریال)
مثقال طلا
۱۷,۷۱۰,۰۰۰
۱۷,۶۲۰,۰۰۰
طلای ۱۸ عیار
۴,۱۱۶,۰۰۰
۴,۰۶۷,۵۷۰
سکه جدید
۴۱,۹۹۰,۰۰۰
۴۱,۱۵۰,۰۰۰
سکه قدیم
۴۰,۹۴۰,۰۰۰
۴۰,۳۰۰,۰۰۰
نیم سکه
۲۲,۶۵۰,۰۰۰
۲۲,۳۰۰,۰۰۰
ربع سکه
۱۴،۵۷۰،۰۰۰
۱۴,۳۰۰,۰۰۰
سکه گرمی ۹،۷۰۰،۰۰۰
۹,۵۰۰,۰۰۰
انس طلا
۱۴۴۱ دلار
۱۴۴۱ دلار
 

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی روز یکشنبه ۱۳ مرداد ۹۸

صرافی ملی قیمت دلار را برای یکشنبه سیزدهم مرداد با ۵۰ تومان کاهش نسبت به نرخ‌های پایانی شنبه، ۱۱ هزار ۹۵۰ تومان اعلام کرد. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۸۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو، در صرافی‌های بانک‌ها با ۵۰ تومان کاهش ۱۳ هزار و ۴۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار ۳۵۰ تومان است.
بیشتر بخوانید

قیمت انواع ارز در بازار آزاد امروز یکشنبه ۱۳ مرداد ۹۸

همان طور که احتمالاً می‌دانید بازار ارز با قیمت‌های متفاوت و گیج کننده‌ای روبرو است؛ از نرخ صرافی ملی گرفته تا ارز مبادله ای، اما برای من و شما هیچ چیز به اندازه قیمت ارز در صرافی‌های بازار آزاد اهمیت ندارد.

اطلاع از اینکه صرافی‌های مختلف قیمت را روی چه عددی تعیین می‌کنند کار سختی است. به هرحال نرخ هر شهر و محله با هم متفاوت است و بسته به تعداد ارز مورد نیاز مشتری می‌تواند تغییر کند.

برای همین در این گزارش متوسط قیمت خرید ارز در صرافی‌ها را در نظر گرفته‌ایم در حالتی که مشتری یک آدم معمولی است و قصد دارد اسکناس‌هایی به ارزش زیر هزار دلار (احتمالا به قصد مسافرت) تهیه کنید.
 
قیمت ارز بازار آزاد امروز یکشنبه ۱۳ مرداد (تومان)
مظنه دلار
۱۱۹۲۰
یورو
۱۳۲۶۵
درهم امارات
۳۲۴۵
پوند
۱۴۴۹۵
دلار کانادا
۹۰۱۰
لیر ترکیه
۲۱۴۵
دلار استرالیا
۸۱۰۵
یوان چین
۱۷۱۵

 

قیمت دلار و ارز بانکی در روز یکشنبه ۱۳ مرداد ۹۸

براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای روز (یکشنبه سیزدهم مرداد ماه) بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با افزایش قیمت نسبت به روز گذشته امروز ۵۱ هزار و ۶۷ ریال و هر یورو نیز ۴۶ هزار و ۶۷۰ ریال ارزش‌گذاری شد.