زمان : 14 Mordad 1398 - 18:12
شناسه : 152009
بازدید : 6898
پذیرش دانشجو بدون آزمون در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر پذیرش دانشجو بدون آزمون در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر

پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کاردانی پیوسته نیم سال اول 99-98 دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر تا روز چهارشنبه 6 شهریور انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، کلیه افراد واجد شرایط می توانند حداکثر تا روز چهارشنبه 6 شهریور با مراجعه به سامانه azmoon.org ضمن دریافت دفترچه راهنما و کسب آگاهی های کامل در خصوص شرایط ثبت نام و انتخاب رشته، نسبت به خرید کارت اعتباری و ثبت نام خود اقدام کنند. گزینش دانشجو در این مرحله صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) صورت خواهد گرفت. هر متقاضی با توجه به مدرک پایان دوره متوسطه خود در شاخه های فنی حرفه ای، کار دانش و یا دیپلم هنرستان نظام قدیم، تنها مجاز به انتخاب یک رشته تحصیلی برای ثبت در دوره کاردانی پیوسته می باشد.

شایان ذکر است نتایج این دوره، اواسط شهریور ماه اعلام خواهد شد.

در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر با کد 317 به عنوان نزدیکترین واحد دانشگاهی به مرکز استان یزد، مجری رشته های حسابداری، تأسیسات گرایش تهویه مطبوع و الکتروتکنیک گرایش برق صنعتی در مقطع کاردانی پیوسته می باشد.

از مزایای تحصیل در این واحد دانشگاهی، تشکیل کلاس ها در روزهای آخر هفته، بهره مندی از وام و اقساط شهریه، سرویس رفت و برگشت به یزد، داشتن آزمایشگاه ها و کارگاه های مجهز و بهره گیری از استادان مجرب می باشد.