زمان : 16 Mordad 1398 - 00:54
شناسه : 152192
بازدید : 8816
عسکری برکنار و سید عباس هاشمی منش به سرپرستی صندوق بازنشستگی فولاد منصوب شد با صدور حکمی از سوی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی؛ عسکری برکنار و سید عباس هاشمی منش به سرپرستی صندوق بازنشستگی فولاد منصوب شد لازم به ذکر است، سرپرست جدید صندوق بازنشستگی فولاد به عنوان رئیس هیات مدیره این صندوق فعالیت داشته است.

یزدفردا:وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور حکمی، سید عباس هاشمی منش را به عنوان سرپرست صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد منصوب کرد.

به گزارش یزدفردا ، کار و رفاه اجتماعی، متن حکم انتصاب هاشمی منش به این شرح است:
نظر به تعهد، شایستگی و توانمندی جنابعالی  و با استناد به بند (ج) اصلاح ماده (۱۱۳)  قانون مدیریت خدمات کشوری، به موجب این حکم به عنوان سرپرست صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد منصوب می نمایم.

اکنون در دهه چهارم انقلاب یعنی دهه پیشرفت و عدالت و با عنایت به اولویت های دولت تدبیر و امید در حوزه رفاه و تامین اجتماعی با توجه و نقش ویژه آن صندوق  در رسیدن به اهداف، سیاست های کلان نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی انتظار می رود در راستای تدابیر دولت تدبیر و امید با رعایت قانون مداری و با در نظر گرفتن حقوق صاحبان اصلی، یعنی بیمه شدگان و مستمری بگیران، تمهیدات لازم را جهت انجام نظارت دقیق، پیوسته و هوشمندانه وفق وظایف محوله و در جایجای صندوق به عمل آورید. توجه ویژه به سیاست ها و تدابیر دولت تدبیر و امید و این وزارت از اولویت ها و وظایف جنابعالی است.

لذا انتظار می رود با تلاش و بهره گیری از ظرفیت نیروهای جوان و مستعد و روش های عالمانه جهت نظارت و ارزیابی دقیق عملکرد حوزه های مختلف اجتماعی و اقتصادی آن صندوق ضمن ارتقاء شفافیت و استقرار انضباط مالی و تشکیلاتی، بستری مناسب جهت افزایش بهره وری صندوق را فراهم آورید.
امید است با اتکال به ذات اقدس پروردگار و تحت توجهات حضرت ولیعصر( اروحنا فداه) با تلاش صادقانه و در جهت تحقق آرمان های رفیع امام راحل عظیم الشان(ره)  و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) موفق و موید باشید. 

لازم به ذکر است، سرپرست جدید صندوق بازنشستگی فولاد به عنوان رئیس هیات مدیره این صندوق فعالیت داشته است.