زمان : 22 Mordad 1398 - 08:25
شناسه : 152723
بازدید : 5965
 بسته قربان تا غدیر ویژه مشترکین اینترنت مخابرات فعال شد بسته قربان تا غدیر ویژه مشترکین اینترنت مخابرات فعال شد مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اعلام آغاز ارائه بسته های اینترنت ویژه "قربان تا غدیر" اظهار داشت: به منظور قدردانی از همراهی و وفاداری مشتریان شرکت، بسته های فوتون عیدانه با حجم و زمان های استفاده متغیر، قابل فعال سازی برای تمام مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران است.

 به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سیدمجید صدری ضمن اعلام مطلب فوق افزود: این بسته ویژه به منظور تکریم مشتریان و همزمان با ایام مبارک عید قربان تا غدیر، از ساعت 24 روز شنبه 19 مرداد ماه برای تمام مشتریان فعال شده و تا ساعت 24 روز جمعه اول شهریور ماه ادامه می یابد.

 وی خاطرنشان کرد: این سرویس برای تمام مشتریان اینترنت باند پهن شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور، فعال شده و اطلاع رسانی در مورد بسته ها از طریق پنل کاربری مشتریان به صورت کامل انجام می شود.

 مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: سرویس های فوتون عیدانه 5 گیگ به قیمت 5هزار تومان با زمان مصرف سه روزه و سرویس فوتون عیدانه 10 گیگ با زمان مصرف 10 روزه به قیمت 13هزار تومان از جمله این طرح ها هستند.

وی همچنین افزود: بسته فوتون عیدانه با حجم 20 گیگ  به قیمت 25 هزار تومان با زمان مصرف 15 روزه و بسته فوتون عیدانه 50 گیگ با زمان مصرف 30 روزه به قیمت 60 هزار تومان ، دیگر طرح های ویژه بسته قربان تا غدیر شرکت مخابرات ایران هستند.

 مهندس صدری بیان کرد: در سرویس های زمان دار کمپین رنگین نت، با فعالسازی بسته قربان تا غدیر، ترافیک ساعت عادی و ساعت خاص مشتریان، فریز شده و بسته اینترنت قربان تا غدیر 98 به صورت شبانه روزی جایگزین می شود.

وی افزود: با پایان حجم بسته ویژه، سرویس مشتریان به حالت اول بازگشته و به روال معمول ادامه می یابد.