زمان : 22 Mordad 1398 - 18:21
شناسه : 152750
بازدید : 4961
حمله تند کیهان به خانم بازیگر: اسامی کسانی را که با هم در آن مهمانی دستگیر شدید داریم! حمله تند کیهان به خانم بازیگر: اسامی کسانی را که با هم در آن مهمانی دستگیر شدید داریم!

 یزدفردا:این بازیگر به همراه دوستان وهمکارانش با التماس خواهان بسته شدن پرونده خود و افشا نشدن جرم می‌شود، اما با حمایت اخیر خود از یک مجرم نشان داد که او هم به سبک همپالکی‌هایش، نمک نظام را می‌خورد و نمکدان می‌شکند!

کیهان نوشت: یک زن بازیگر با انتشار عکسی با مو‌های مصنوعی، به عکاس آن عکس که اخیراً به دلیل اهانت وقیحانه به مقدسات و مومنین دستگیر شده است، ادای احترام کرد و به حجاب اسلامی نیز توهین نمود.


این زن، که دختر یک زوج بازیگر است، پیش از این نیز بی‌اعتنایی خود به مقدسات و مبانی اخلاقی را نشان داده بود.

دهم خرداد سال جاری، در خانه‌ای واقع در منطقه ولنجک تهران، یک مهمانی با حضور زنان و مردان نامحرم و به‌صورت مختلط برگزار می‌شود. در میان مهمانان، چند نفر از عوامل سفارت انگلیس و بازیگران مشهور حضور داشتند. دو نفر از بازیگران، خانم بازیگر مورد نظر و برادرش بودند. با شکایت اهل محل به‌دلیل ایجاد مزاحمت، نیروی انتظامی به محل مهمانی وارد می‌شود و اقدام به دستگیری مهمانانی می‌کند که به‌صورت مختلط و به صرف مشروب و اقدامات ناسالم مشغول بودند.

از جمله دستگیرشدگان همان خانم بازیگری است که در فضای مجازی حالا به عنوان وکیل مدافع عکاسی ظاهر شده است که با زشت‌ترین الفاظ به مقدسات و متدینین اهانت می‌کند و به نوعی، حجاب اسلامی را زیر سوال می‌برد.

این بازیگر به همراه دوستان وهمکارانش با التماس خواهان بسته شدن پرونده خود و افشا نشدن جرم می‌شود، اما با حمایت اخیر خود از یک مجرم نشان داد که او هم به سبک همپالکی‌هایش، نمک نظام را می‌خورد و نمکدان می‌شکند!

این رفتار ثابت می‌کند میان مجرمان هیچ تفاوتی نباید قائل شد و شدت عمل در برابر قانون‌شکنان خاصه آنانی که برای خود حریم ایمنی قائل‌اند، درس عبرتی است که پیامد مثبتش تمکین همگان به قانون و حفظ شئونات و احترام به ارزش‌های جامعه اسلامی است.

اسامی بازیگران شرکت کننده در مهمانی یاد شده در کیهان محفوظ است.

قبلا نیز برخی بازیگران از عکاس هتاک حمایت کرده بودند.