زمان : 22 Mordad 1398 - 22:29
شناسه : 152776
بازدید : 3153
مهمترین شاخص حکمرانی خوب، بهره مندی از ذینفعان در تصمیم گیری هاست معاون طرح و برنامه و رئیس کمیسیون نظارت بر تشکل های صنعتی و معدنی در پیامی به مناسبت روز تشکل ها : مهمترین شاخص حکمرانی خوب، بهره مندی از ذینفعان در تصمیم گیری هاست

یزدفردا:معاون طرح و برنامه و رئیس کمیسیون نظارت بر تشکل های صنعتی و معدنی در پیامی به مناسبت ۲۲ مرداد ماه روز تشکل ها تاکید کرد: یکی از مهمترین شاخه حکمرانی خوب، بهره مندی و استفاده از ذینفعان در تصمیم گیری ها و برنامه ریزی هاست و تشکل ها بهترین نقش را در این راستا می توانند ایفا کنند.

به گزارش  پایگاه خبری یزدفردا به نقل از شاتا، زرندی در این پیام تصریح کرده است: باید به یک باور جمعی به نقش و اهمیت تشکل ها برسیم و آن را نهادینه نماییم.
وی در بخش دیگر این پیام آورده است: تشکل های صنعتی و معدنی بدلیل سهم بالای بنگاههای کوچک و متوسط در اقتصاد ایران از نقش بی بدیلی برخوردارند و می توانند حلقه واسط بین بنگاهها و دولت باشند.
زرندی در این پیام تاکید کرده است: تشکلها بواسطه احاطه و اشراف در رشته فعالیت های متعدد در اقتصاد کشور ،نقش اصلی را در رشد و پیشرفت اقتصادی برعهده دارند.
رئیس کمیسیون نظارت بر تشکل های صنعتی و معدنی در پیام خود تصریح کرد : تجربه جهانی نیز نشان می دهد که برنامه های توسعه پایدار، از طریق برنامه هایی اثر بخش خواهد بود که نیازهای ملی را از طریق مشارکتهای مردمی پاسخ دهد و یکی از عوامل مهم موثر بر ارتقا بهره وری و گسترش مشارکت های مردمی در فعالیت های اقتصادی در قالب تشکلهای منسجم میسر خواهد شد.
زرندی در بخش دیگری از این پیام آورده است: ضرورت تشکل گرایی خصوصا در بخش اقتصادی کشور، اجتناب ناپذیر است و در وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز بر این باوریم که می توان امور مهمی را به آنان واگذار کرد و در سال جاری این اتفاق روی خواهد داد.
معاون طرح و برنامه رئیس کمیسیون نظارت بر تشکل های صنعتی و معدنی در پایان پیام خود تاکید کرده است: بلوغ تشکلها و رفع آسیبها و نواقص کارکردی آنها، موضوع مهمی است که باید به آن توجه شود و از طرفی ارتقای جایگاه تشکلها در ساختار اقتصادی کشور میبایست در سر لوحه برنامهها و اقدامات دولت و دستگاههای دولتی قرار گیرد تا تشکلها به موقعیت واقعی و حقیقی خود ارتقاء یابد.