زمان : 27 Mordad 1398 - 00:55
شناسه : 153049
بازدید : 3440
محله اسکان می‌تواند به الگویی برای سایر محلات تبدیل شود استاندار یزد: محله اسکان می‌تواند به الگویی برای سایر محلات تبدیل شود استاندار یزد در مراسم تجلیل از فعالین اجتماعی موسسه نسیم اسکان یزد با اشاره به گوشه ای فعالیت‌های این موسسه و همراهی مردم با آن گفت: بارها گفته‌ام محله اسکان می‌تواند به الگوی خوبی در محلات مختلف شهر یزد تبدیل شود و انشالله با کمک همه دوستان روند توسعه اجتماعی آن ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "محمدعلی طالبی" استاندار یزد در مراسم تجلیل از فعالین اجتماعی نسیم اسکان یزد که با همراهی احمد ترحمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد، با تقدیر از زحمات موسسه نسیم اسکان و مدیریت آن گفت: باید از همراهی اهالی محله اسکان که به خوب مشارکت و همراهی کردند و یک موفقیت بزرگ و خوب را در این منطقه از شهر رقم زدند، تشکر ویژه داشته باشیم.
"طالبی" با بیان موفقیت‌های موسسه نسیم اسکان، تصریح کرد: این موفقیت‌ها به ما ثابت کرد که میتوان در محروم‌ترین نقاط شهر با ایجاد همدلی بین ارگان‌های دولتی و مردم و در راستای توسعه اجتماعی همه دستگاه‎‌ها را به پای کار بیاوریم.
استاندار یزد همچنین ادامه داد: دیگر نکته‌ی ارزشمند اثبات شده در این بازدید، حضور مردم مشارکت‌جو و در حقیقت همراه و همدل در این منطقه بود.
وی با تصریح نمونه‌های همراهی مردم با موسسه نسیم اسکان، افزود: امیدواریم تا در هر محله‌ ای افرادی مثل آقای حاتمی -مدیر موسسه نسیم اسکان- را شناسایی و حمایت کنیم، تا از این مسیر روحیه مشارکت جویی مردم را ارتقاء دهیم و با کمک و همراهی آن‌ها کارهای برزگی را رقم بزنیم.
استاندار یزد، با اشاره به استعفاء و واگذاری مسئولیت مدیرعامل موسسه نسیم اسکان، اعلام کرد: هر فردی برای زندگی شخصی خود در مقاطع مختلف تصمیماتی خواهد گرفت که محترم است اما مطمئناً این موسسه مثل فرزندیست که ایشان به رشد و بالندگی آن کمک کرده‌ و حتی اگر در مسئولیت مدیرعاملی هم نباشند نمی‌توانند از این مجموعه جدا شوند و با حضور در هیئت مدیره، راهبری خود را خواهند داشت و به کمک مدیران آتی خواهند آمد.
"طالبی" با بیان همکاری دقتر تسهیل گری و موسسه نسیم اسکان، اظهار داشت: هر کدام از این ساختارها دارای وظایف مشخصی هستند و دفتر تسهیل گری قرار نیست کار یک سمن را انجام دهد.
وی افزود: ارتباط مستحکم و تعریف شده‌ بین موسسه نسیم اسکان و دفتر تسهیل گری در منطقه اسکان  دارای نتایج خوبی در منطقه خواهد بود.
استاندار یزد در پایان با ابراز امیدواری نسبت به حرکات رو به جلوی منطقه اسکان، گفت: بارها گفته‌ام محله اسکان می‌تواند به الگوی خوبی در محلات مختلف شهر یزد تبدیل و انشالله با کمک همه دوستان روند توسعه اجتماعی آن ادامه پیدا خواهد کرد.

"‌فخرالسادات خامسی هامانه" مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري نيز در این مراسم ضمن تقدیر از عملکرد مثبت و رو به رشد سازمان مردم نهاد نسیم اسکان، محدود نبودن زمینه فعالیت های این سازمان را امری قابل توجه و مثبت دانست و گفت: اینکه موسسه نسیم اسکان خود را تنها به فعالیت در یک زمینه محدود نکرده و در حوزه های مختلف از جمله نشاط اجتماعی، توانمندسازی، برگزاری کلاس های مشاوره ای، برگزاری گردهمایی ها و دیگر فعالیت های اجتماعی فعالیت دارد از نقاط قوت این سازمان مردم نهاد بوده و می تواند به عنوان یک الگوی مناسب برای دیگر سازمان های مردم نهاد استان و کشور معرفی شود.