زمان : 03 Mehr 1398 - 16:51
شناسه : 153698
بازدید : 16668
لنگ گردن کبوترزرد شده  سعید آقایی بازیکن سپاهان را محروم کرد!!!(سه دیدگاه) لنگ گردن کبوترزرد شده سعید آقایی بازیکن سپاهان را محروم کرد!!!(سه دیدگاه)

 یزدفردا :رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تایید کرد که سعید آقایی با شکایت پرسپولیس به علت انتشار عکسی از یک کبوتر در فضای مجازی محروم شده است.


اسماعیل حسن‌زاده در گفتگو با ایسنا، درباره دستور موقت مبنی بر محرومیت سعید آقایی بازیکن سپاهان تا اطلاع ثانوی گفت: این بازیکن با انتشار عکسی از یک کبوتر با پارچه قرمز در فضای مجازی موجب اختلاف بین هواداران دو تیم شده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس با شکایت از این بازیکن موجب محرومیت آقایی شده است گفت: بعد از دریافت اسناد و مدارک از سوی باشگاه پرسپولیس، دستور موقت مبنی بر محرومیت او تا اطلاع ثانوی صادر شده است. برای جلوگیری از این قبیل رفتار‌ها قبل از این بازی حساس، به طور قاطعانه با رفتار‌های نادرست برخورد می‌کنیم.

رئیس کمیته انضباطی در واکنش به اینکه آیا آقایی به بازی با پرسپولیس می‌رسد، گفت: او در این بازی غایب است و برای ارائه توضیحات باید در تاریخ مقرر در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حضور یابد.

حسن‌زاده همچنین درباره صدور آرای داربی ۹۰ پایتخت گفت: با توجه به حضور تعدد نفرات در اطلاعیه صادر شده از کمیته انضباطی و برگزاری جلسات دفاعیه و بیان توضیحات، تا پایان این هفته نتوانستیم رای را صادر کنیم و ان‌شاءالله شنبه این اتفاق صورت می‌گیرد.

 سعید آقایی تصویر خود را در حالی که یک کبوتر را در دست گرفته در فضای مجازی منتشر کرد. پارچه قرمز رنگی به گردن این کبوتر بسته شده بود. این بازیکن بعد از تصمیم کمیته انضباطی، صفحه شخصی‌اش را از دسترس خارج کرده است.

اسماعیل حسن‌زاده همچنین در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال گفت: نکته بسیار مهمی که امروز می‌خواهم بگویم این است که با توجه به دستورالعمل نهاد‌های ذی‌ربط و ارتقای اثر بخشی جریمه‌های نقدی، رکن قضایی به سازمان لیگ اعلام کرده که از این پس باشگاه‌ها حق و اختیار ندارند که جریمه نقدی بازیکنان و سایر عوامل خود را که یک تنبیه و مجازات شخصی است، بپردازند یعنی جریمه نقدی بازیکن باید از محل درآمد بازیکن باشد و چنانچه مدیریت باشگاه‌ها جریمه اشخاص را از محل دارایی و اموال باشگاه پرداخت کنند، امری غیر قانونی است و باید در نهاد‌های نظارتی و رکن قضایی فوتبال پاسخگو باشند.

وی در پایان گفت: ضمنا این موضوع مهم از این پس در ذیل آرای کمیته انضباطی نیز تذکر داده خواهد شد. نکته آخر از مقامات دو تیم پرسپولیس، سپاهان، بازیکنان و هواداران این دو تیم می‌خواهیم از هرگونه مصاحبه، بیانیه و رفتار تنش‌زا اجتناب کنند و در صورت بروز هر گونه تخلف برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.