زمان : 19 Mehr 1398 - 22:16
شناسه : 154458
بازدید : 5086
عجله منچستری‌ها برای اخراج مورینیو عجله منچستری‌ها برای اخراج مورینیو

یزدفردا:فلینی، هافبک سابق منچستریونایتد، با انتقاد از چشم اندازهای کوتاه مدت در این باشگاه، تصمیم مدیران منچستریونایتد برای اخراج ژوزه مورینیو را اشتباه دانست.

بعد از بازنشستگی سر الکس فرگوسن در سال 2013 بعد از 27 سال حضور در الدترافورد، منچستریونایتد در 6 سال اخیر، 4 مربی مختلف را تجربه کرد؛ در حالی که شرایط اوله گنار سولسشر، سرمربی فعلی، نیز چندان مناسب نیست و گفته می شود احتمالا به زودی اخراج خواهد شد.

فلینی که زیر نظر دیوید مویس، لوئیس فن خال و ژوزه مورینیو کار کرد، معتقد است که این باشگاه بهای تصمیمات عجولانه اش را می پردازد.

او که در حال حاضر برای باشگاه چینی شاندونگ لوننگ بازی می کند، به دیلی میل گفت:" آنها مویس را به خدمت گرفتند اما به او زمان ندادند. آنها فن خال را آوردند و دو سال به او وقت دادند. ما کارهایی را شروع کردیم، او قهرمان جام حذفی شد اما پس از آن، آنها مربی را اخراج کردند زیرا می خواهند زود قهرمان شوند.

 به نظر من باشگاه خیلی زود ژوزه را اخراج کرد زیرا مربی ای مانند او، نیاز به بازیکنان زیادی دارد که فلسفه اش را اجرا کند. او می خواست تیمش را بسازد اما بعد از دو سال و نیم، آنها تصمیم به اخراج او گرفتند زیرا نتایج خوب نبود.

مشکل این است. آنها باید با هم به دنبال حل مشکل باشند. مربی ای مانند فن خال از نظر تاکتیکی خیلی قوی است و تجربه زیادی دارد اما آنها، او را اخراج کردند.

آنها یکی از بهترین مربیان جهان یعنی ژوزه مورینیو را به خدمت گرفتند. او می خواست یک تیم بسازد و آنها او را اخراج کردند. آسان نیست که در چنین مدتی یک تیم بسازید؛ به بیش از دو سال زمان است."

 

منبع: ورزش سه