زمان : 19 Mehr 1398 - 23:49
شناسه : 154480
بازدید : 5397
تاتنهام نباید به دنبال مورینیو برود تاتنهام نباید به دنبال مورینیو برود

یزدفردا:دیمیتار برباتوف، ستاره سابق بلغار تاتنهام می‌گوید ژوزه مورینیو گزینه خوبی برای هدایت این تیم نیست و تاتنهام نباید برای جایگزینی پوچتینو به او فکر کند.

دیمیتار برباتوف، اسطوره بلغار منچستریونایتد که سابقه بازی در تاتنهام به عنوان مهاجم این تیم را هم دارد با توجه به شایعات اخیر درباره احتمال منصوب شدن ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی تاتنهام به جای پوچتینو سرمربی فعلی این تیم، می‌گوید مورینیو برای تاتنهام گزینه مناسبی نیست و مدیران اسپرز به هیچ وجه نباید به او فکر کنند و به سمتش بروند.

پوچتینو در پنج سال فعالیتش در تاتنهام کارنامه موفقی داشته و با اینکه اخیرا با انتقادات زیادی روبرو است ولی در همین لحظه باشگاه‌های زیادی به شدت به دنبال جذب او هستند و حاضرند برای سپردن سکان تیم‌شان به دست پوچه دست به هر کاری بزنند. رئال مادرید و منچستریونایتد از جمله مهمترین این باشگاه‌ها هستند.

برباتوف که بیشتر به عنوان اسطوره منچستریونایتد شناخته می‌شود سابقه بازی در خط حمله تاتنهام را هم دارد. این ستاره سابق بلغار در این باره گفت:" پوچتینو که مدت زیادی است در اوج بوده و در تمام موقعیت‌ها توانسته برای تاتنهام موفقیت کسب کند مسلما می‌تواند از این شرایط دشوار امروز هم عبور کند".

برباتوف در ادامه گفت:" من معتقدم پوچتینو باید در تاتنهام بماند. یادم هست سر الکس فرگوسن به ما می‌گفت یک تیم باید بعد از چهار سال تغییر کند. نه کل تیم، بلکه فقط چند بازیکن. این تغییری است که می‌تواند در اسپرز اتفاق بیفتد".

 

منبع: ورزش سه