زمان : 06 Aban 1398 - 18:11
شناسه : 155205
بازدید : 90118
 نام "برده جنسی" ابوبکر بغدادی، اسم رمز ترور رهبر داعش/جسد ابوبکر البغدادی چه می‌شود؟ تصاویری از جنازه های قبلی که به نام بغدادی  به دنیا فروختند!!! "کایلا مولر" نام عملیات ترور بغدادی نام "برده جنسی" ابوبکر بغدادی، اسم رمز ترور رهبر داعش/جسد ابوبکر البغدادی چه می‌شود؟ تصاویری از جنازه های قبلی که به نام بغدادی به دنیا فروختند!!!
 
گروه داعش مدعی شده است کایلا مولر در حمله هوایی آمریکا به مقر داعش در اردن کشته شده است. دولت آمریکا کشته شدن کایلا را تایید کرده است اما کشته شدن او در اثر حمله هوایی جنگنده های آمریکایی را تایید نکرده است. بر اساس اعلام مقامات آمریکایی کایلا مولر در 6 فوریه سال جاری میلادی (17 بهمن 1393) در سوریه مرده است.
 رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی آمریکا گفت: عملیات کشتن ابوبکر بغدادی به احترام کایلا مولر، شهروند آمریکایی که در سال ۲۰۱۵ توسط داعش گروگان گرفته و کشته شد، عملیات "مولر" نامیده شد.

 

به گزارش فرارو، اوبراین به شبکه ان بی سی آمریکا گفت، نامگذاری این عملیات به نام مولر به منظور تحقق عدالت در حق او و تمام آمریکایی‌هایی است که به دست عناصر داعش کشته شدند.

رسانه‌ها پیشتر اعلام کرده بودند که بغدادی شخصا در شکنجه مولر شرکت کرده بود.

مولر در ۱۴ اوت ۱۹۸۸ در ایالت آریزونا متولد شد و در کنار فعالیت‌های انسان دوستانه فعال حقوق بشر نیز بود.

کایلا مولر برده جنسی و کنیز شخصی ابوبکر بغدادی بود

کایلا مولر تابستان سال 92 در شهر حلب سوریه به گروگان داعش در آمد. همان زمان گزارش شده بود ابوبکر بغدادی این گروگان آمریکایی را به عنوان برده جنسی مورد استفاده قرار می داده است.

به فرارو به نقل از گزارش واشنگتن پست " کایلا مولر" فعال حقوق بشر آمریکایی که در آگوست سال 2013 در شهر حلب سوریه و پس از خروج از بیمارستان تحت نظارت "پزشکان بدون مرز" به گروگان داعش در آمده بود و گفته می شود در جریان حملات علیه داعش کشته شده است، به عنوان برده جنسی در اختیار ابوبکر بغدادی قرار گرفته بود.

(تصاویر) نام برده جنسی ابوبکر بغدادی، اسم رمز ترور رهبر داعش

پس از بازداشت مولر توسط داعش، خانواده این فعال صلح و حقوق بشر آمریکایی اعلام کردند مقامات سازمان "اف بی آی" به آنها اطلاع داده اند که دخترشان در اختیار سرکرده داعش بوده و بغدادی از او به عنوان برده جنسی استفاده می کرده است.

خانواده مولر گفتند اف بی آی برای نخستین بار چند ماه پس از بازداشت او توسط داعش اعلام کردند که از دخترشان در گروه داعش به عنوان برده جنسی استفاده می شده است و بعدتر نیز به آنها اطلاع داده شد که دخترشان کنیز شخصی ابوبکر بغدادی بوده است.

کایلا مولر متولد شهر "پرسکات" ایالت آریزونا آمریکا بود و به عنوان یک فعال صلح به سوریه سفر کرده بود که دو سال پیش به گروگان گروه داعش در آمد.

اف بی آی اعلام کرده است اطلاعات مربوط به کایلا مولر را از طریق مصاحبه با گروگان های آزاد شده از دست داعش و همسر یکی از سران ارشد داعش (ابو سیاف) به دست آورده است. اف بی آی همچنین به خانوده کایلا گفته است که او پس از دستگیری از سوی داعش مورد شکنجه قرار گرفته است.

گروه داعش مدعی شده است کایلا مولر در حمله هوایی آمریکا به مقر داعش در اردن کشته شده است. دولت آمریکا کشته شدن کایلا را تایید کرده است اما کشته شدن او در اثر حمله هوایی جنگنده های آمریکایی را تایید نکرده است.

بر اساس اعلام مقامات آمریکایی کایلا مولر در 6 فوریه سال جاری میلادی (17 بهمن 1393) در سوریه مرده است.

خانواده کایلا مولر

تصاویری از کایلا مولر_گروگان داعش


جسد ابوبکر البغدادی چه می‌شود؟/آمریکا: بازجویی از همسر ابوبکر بغدادی به رهگیری او کمک کرد
ابوبکر البغدادی,اخبار سیاسی,خبرهای سیاسی,خاورمیانه
سی‌ان‌ان اعلام کرد جسد ابوبکر البغدادی احتمالا به سرانجام جسد سرکرده پیشین القاعده دچار می‌شود.

سرپوش سیاسی - به گزارش باشگاه خبرنگاران، شبکه خبری سی‌ان‌ان به نقل از منابع مطلع خود نوشت احتمالا جسد ابوبکر البغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش مانند جسد اسامه بن لادن، سرکرده پیشین القاعده، به دریا انداخته می‌شود.

 

روز گذشته یک مقام نظامی آمریکایی مدعی شد ابوبکر البغدادی در ادلب سوریه هدف حمله نیرو‌های ویژه آمریکا قرار گرفته و کشته شده است. 

 

دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه نیز مدعی شد بقایای جسد ابوبکر البغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش به پایگاه عین‌الاسد در عراق منتقل شده است.

 

براساس این گزارش، عین‌الاسد، پایگاهی در استان الانبار واقع در غرب عراق است که نیروهای آمریکایی در آن حضور دارند. این در حالی است که مقامات عراقی هنوز در خصوص ادعای دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه اظهارنظر نکرده‌اند.

 

 

یک مقام بلندپایه پنتاگون نیز ادعا کرد جسد ابوبکر البغدادی در اختیار نیرو‌های آمریکایی قرار دارد و آزمایش دی‌ان‌ای هویت او را ثابت کرده است.

 

گروه کُرد موسوم به یگان‌های مدافع خلق نیز از کشته شدن ابوالحسن المهاجر، سخنگوی داعش خبر داد.

 

علاوه بر این، نخست‌وزیر عراق اعلام کرد ابوبکر البغدادی در عملیاتی که از ژوئن سال گذشته آغاز شده بود، کشته شد.

 

آمریکا: بازجویی از همسر ابوبکر بغدادی به رهگیری او کمک کرد
روزنامه نیویورک تایمز به نقل از دو مقام آمریکایی نوشت: اطلاعات مربوط به محل اختفای ابوبکر بغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش در نتیجه بازداشت و بازجویی از یکی از همسرانش و پیام رسان همراه وی در تابستان گذشته به دست آمده است

 

به گزارش ایسنا، روزنامه نیویورک تایمز به نقل از دو مقام آمریکایی نوشت: اطلاعات مربوط به محل اختفای ابوبکر بغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش در نتیجه بازداشت و بازجویی از یکی از همسرانش و پیام رسان همراه وی در تابستان گذشته به دست آمده است.

 

طبق این گزارش، پس از دستیابی به این داده‌های اطلاعاتی اولیه، آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) از نزدیک با مقامات اطلاعاتی عراق و کردهای سوریه و عراق برای مشخص کردن مکان دقیق اختفای بغدادی و فرستادن جاسوسان خود برای زیر نظر گرفتن فعالیت‌های وی همکاری کرد و همین مسأله امکان انجام عملیات علیه سرکرده داعش  را فراهم کرد.

 

در همین راستا، چند مقام نظامی و اطلاعاتی آمریکایی گفتند که تصمیم غافلگیرکننده ناگهانی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور برای خارج کردن نیروهای واشنگتن از شمال سوریه، مانع از برنامه ریزی دقیق در این باره شد و مقامات پنتاگون را ناگزیر کرد تا پیش از خارج شدن کنترل نیروها، جاسوسان و هواپیماهای شناسایی، به یک حمله شبانه خطرناک دست بزنند.

 

طبق گفته این منابع، برنامه‌ریزی اولیه برای انجام این عملیات تابستان گذشته و با آغاز برنامه‌های آموزشی یگان کماندوی وابسته به دسته عملیاتی "دلتا" آمریکا برای انجام یک عملیات محرمانه و کشتن یا بازداشت بغدادی آغاز شد.

 

این منابع در ادامه گفتند: این عملیات با موانع بزرگی مواجه شد، طوری که محل مورد نظر در عمق اراضی خارج از کنترل قرار داشت و حریم هوایی این منطقه نیز تحت کنترل سوریه و روسیه بود و ارتش (آمریکا) دست‌کم دو بار این مأموریت را در آخرین لحظه لغو کرد.

 

 

جسد ابوبکر البغدادی سرانجام به چه سرنوشتی دچار می شود؟

جسد ابوبکر البغدادی سرانجام به چه سرنوشتی دچار می شود؟اخبار ایران و جهان

به گفته برخی افراد جسد ابوبکر البغدادی نیز مانند دیگر سرکردگان گروه های تروریستی به دریا انداخته می شود

 
 

ابوبکر بغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش روز گذشته در یک حمله غافلگیرانه به هلاکت رسید. آمریکا مدعی شده است که آنها این کار را انجام داده اند و ترامپ هم آن لحظه شاهد کشته شدن ابوبکر بوده است. صحبت های زیادی شده است که با جسد او چه باید کرد. درادامه در نیک صالحی جزئیات انهدام جسد ابوبکر البغدادی را خواهید خواند.

سرنوشت جسد ابوبکر البغدادی

سی‌ان‌ان اعلام کرد جسد ابوبکر البغدادی احتمالا به سرانجام جسد سرکرده پیشین القاعده دچار می‌شود.

شبکه خبری سی‌ان‌ان به نقل از منابع مطلع خود نوشت احتمالا جسد ابوبکر البغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش مانند جسد اسامه بن لادن، سرکرده پیشین القاعده، به دریا انداخته می‌شود.

روز گذشته یک مقام نظامی آمریکایی مدعی شد ابوبکر البغدادی در ادلب سوریه هدف حمله نیرو‌های ویژه آمریکا قرار گرفته و کشته شده است.

دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه نیز مدعی شد بقایای جسد ابوبکر البغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش به پایگاه عین‌الاسد در عراق منتقل شده است.

جسد ابوبکر البغدادی

سرنوشت جسد ابوبکر البغدادی

براساس این گزارش، عین‌الاسد، پایگاهی در استان الانبار واقع در غرب عراق است که نیروهای آمریکایی در آن حضور دارند. این در حالی است که مقامات عراقی هنوز در خصوص ادعای دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه اظهارنظر نکرده‌اند.

یک مقام بلندپایه پنتاگون نیز ادعا کرد جسد ابوبکر البغدادی در اختیار نیرو‌های آمریکایی قرار دارد و آزمایش دی‌ان‌ای هویت او را ثابت کرده است.

گروه کُرد موسوم به یگان‌های مدافع خلق نیز از کشته شدن ابوالحسن المهاجر، سخنگوی داعش خبر داد.

علاوه بر این، نخست‌وزیر عراق اعلام کرد ابوبکر البغدادی در عملیاتی که از ژوئن سال گذشته آغاز شده بود، کشته شد.

بامداد روز یکشنبه به وقت تهران، نشریه آمریکایی نیوزویک خبر داد که ابوبکر البغدادی، سرکرده داعش، در عملیات نیروهای آمریکایی در استان ادلب سوریه کشته شده است. استان ادلب، در حال حاضر در کنترل تروریست‌های نزدیک به شبکه تروریستی القاعده است.

سال 93 هم این خبر را دیدیم

نتشار عکس جسد “ابوبکر البغدادی” خلیفه خون خوار داعش؟


۲۱ آبان ۱۳۹۳ ۰


همزمان با انتشار اخبار ضد و نقیض در مورد سرنوشت ابوبکر بغدادی، یک خبرنگار مصری عکسی را منتشر کرد که مدعی است به خلیفه خودخوانده داعش تعلق دارد. «احمد موسی» که یکی از شناخته ترین خبرنگاران کشور مصر است در برنامه زنده تلویزیونی «با مسئولیت خودم» (علی مسئولیتی) در شبکه تلویزیونی «آوای کشور» (صدی البلد) تصویری را منتشر کرد و اظهار داشت: «در حالی که هنوز تحقیقات اطلاعاتی در مورد زنده بودن یا مردن خلیفه داعش ادامه دارد، به عکسی دست یافتیم که ثابت می کند خلیفه داعش در اثر بمباران هوشمندانه نیروهای ائتلاف هدف قرار گرفته است و تحقیقات صرفا بر این نکته تمرکز دارد که نمی دانیم ابوبکر بغدادی کشته شده یا تحت مداوای شدید قرار دارد؟» احمد موسی عکس فوق را در حالی با مسئولیت خودش منتشر کرد که شباهت زیاد و غیر قابل انکاری بین این جسد و خلیفه خودخوانده داعش وجود دارد. طبق این تصویر به نظر می رسد، صاحب جسد کشته شده باشد؛ اما موسی تأکید کرد: «تنها نکته ای که به آن یقین داریم، این است که بغدادی در اثر بمباران به شدت مجروح و رهبران رده دوم داعش نیز به شدت غافلگیر و سر در گم شده اند. هنز مطمئن نیستیم که او کشته شده یا این که جسدش را به زور زنده نگه داشته اند. به هر حال این خلیفه، جانشین خود را تعیین نکرده و می توان احتمال داد در صورت مرگ وی، کل تشکیلات دولت اسلامی (داعش) دچار ریزش و تجزیه شود.» گفتنی است سخنگوی کاخ سفید، امروز سه شنبه در مورد شایعه قتل ابوبکر بغدادی اظهار داشت: «ایالات متحده هنوز نمی تواند قاطعانه در این مورد داوری کند که بغدادی زنده است یا کشته شده است! حتی نمی توانیم با اطمینان از جراحت وی در اثر بمباران یا سلامت وی سخن بگوییم. تنها نکته ای که به آن اطمینان داریم این است که مرکزی در نزدیکی شهر فلوجه عراق را بمباران کرده ایم که تصور می کنیم خلیفه داعش نیز در آن جا حضور داشته است.»


اینهم خبری که 

در تاریخ  ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ 

منتشر شد


ابوبکر بغدادی خانه اش را به آتش کشید / چه بلایی سر همسر و بچه هایش آمد! + عکس

رکنا: تروریست‌های داعش خانه سرکرده خود را در شهرک الباغوز سوریه با هدف از بین بردن تمامی اسناد موجود در آن به آتش کشیدند.
    
 ابوبکر بغدادی خانه اش را به آتش کشید / چه بلایی سر همسر و بچه هایش آمد! + عکس
 

به گزارش رکنا، یک منبع آگاه اعلام کرد تروریست‌های داعش چندین خانه را در شهرک الباغوز در شرق دیرالزور سوریه به آتش کشیدند که یکی از این خانه‌ها محل اقامت ابوبکر البغدادی، سرکرده این گروه تروریستی بوده است.

این منبع امنیتی عراقی گفت: تروریست‌های داعش ۴ خانه را در منطقه الباغوز به آتش کشیدند تا اسناد موجود در آن‌ها به ویژه خانه‌ای که سرکرده این تروریست‌ها چند هفته قبل در آن اقامت داشت را نابود کنند.

این منبع پیش از این نیز گفته بود که تروریست‌های داعشی گذرنامه عناصر خارجی خود که در منطقه الباغوز هستند به ویژه عناصر اروپایی را از آنان گرفته اند. همچنین ابوبکر البغدادی پیش از ترک این منطقه مبلغ هنگفتی دلار در میان سرکردگان این گروه توزیع کرد.

به گفته منبع مذکور، پس از آغاز عملیات نیرو‌های دموکراتیک سوریه با حمایت آمریکا در منطقه الباغوز یک کامیون آبی رنگ بزرگ که حامل ۲۱ خانواده از خانواده‌های عناصر سرشناس داعش بود با اسکورت نیرو‌های ویژه آمریکا از منطقه به سوی مکان نامعلومی خارج شد.

همزمان با خروج این خانواده‌ها، همسر ابوبکر البغدادی و دو فرزند او نیز به وسیله خودرو‌های وابسته به نیرو‌های دموکراتیک سوریه از این منطقه خارج شدند.

منطقه دیرالزور آخرین سنگر تروریست‌های داعش در شرق دیرالزور است که نیرو‌های دموکراتیک سوریه عملیات آزادسازی آن را با حمایت آمریکا آغاز کرده‌اند و تاکنون چند صد نفر از عناصر گروه تروریستی داعش تسلیم شده‌اند

مرور اخبار ضد و نقیض از هلاکت سرکرده داعش؛

آیا "البغدادی" زنده است؟/ ماجرای عکسی که جنجال به پا کرد +عکس اصلی

طی چند روز گذشته خبر هلاکت سرکرده داعش نقل محافل مختلف جهانی شده؛ از این رو کسانی که تحرکات داعش را رصد می کردند در صدد شدند که آیا این خبر حقیقت دارد یا خیر؟ اغلب رسانه های خبری جهان صبح امروز از کشته شدن رهبران رده بالای داعش خبر می دهند.

بغدادیگروه بین الملل مشرق - "ابوبکر بغدادی" پس از ابومصعب زرقاوی سرکرده گروه موسوم به "دولت اسلامی عراق" که در سال 2006 میلادی به هلاکت رسید و "ابوحمزه المهاجر" و "ابوعمر بغدادی"، که در سال 2010 در حمله هوایی آمریکایی ها از پای در آمدند، چهارمین سرکرده گروه تروریستی "داعش" است که اکنون خطرناک ترین فرد دنیا محسوب می شود.

نام اصلی بغدادی، "ابو دعاء" یا " الکرار"، ابراهیم بن عواد بن ابراهیم بن علی بن محمد بدری هاشمی قرشی حسینی است؛ وی سال ۱۹۷۱ در شهر سامرا متولد شد، و اینک حدود 41 سال دارد.

بغدادی که فعالیت خود را با عضویت در تشکیلات تروریستی القاعده در عراق آغاز کرد و سال 2010 به دستور بن لادن سرکرده سابق القاعده که به دست آمریکایی ها به هلاکت رسید، به سرکردگی شاخه القاعده در عراق منصوب شد.

 وی سوگند یاد کرد که انتقام بن لادن را از آمریکایی ها بگیرد؛ وی با اجرای چند عملیات تروریستی هولناک در عراق علیه نظامیان عراق و آمریکا در واقع سوگند خود را عملی کرد.

اما در چند روز گذشته خبر هلاکت سرکرده داعش نقل محافل مختلف جهانی شد. از این رو کسانی که تحرکات داعش را رصد می کردند در صدد شدند که آیا این خبر حقیقت دارد یا خیر؟ اغلب رسانه های خبری جهان صبح امروز از کشته شدن رهبران رده بالای داعش خبر می دهند.

خبرگزاری فرانسه نوشت: بر اساس اخبار تائید شده این افراد در حمله هوایی جنگنده های آمریکایی به مواضع داعش در نزدیکی موصل کشته شده اند و هر چند وزارت دفاع عراق، پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) و "بن رودز" مشاور امنیت ملی آمریکا، این حمله را تائید کرده اند اما با این وجود هنوز هیچ مقام رسمی کشته شدن "ابوبکر البغدادی" سرکرده شماره یک داعش، را تائید نمی کند. با این حال جستجوی این خبر در توئیتر نشان می دهد که تعداد قابل توجهی از خبرنگاران فعال در حوزه عراق کشته شدن البغدادی را تائید می کنند.

بر اساس این گزارش، فردی با نام کاربری "اسدالدین شیرکوه" در توئیتر کشته شدن بغدادی را تأیید کرده است. فرد دیگری با نام کاربری "ناظر ناجی علی" نیز در توئتیر نوشته است: در حمله هوایی به تلعفر سه عضو ارشد داعش از جمله ابوبکر البغدادی کشته شده اند

در این میان پایگاه اینترنتی روزنامه الیوم السابع چاپ مصر نیز اعلام کرده که تصاویری که حکایت از کشته شدن بغدادی دارند منتشر شده است.

بغدادی

اولین واکنش روزنامه وطن ترکیه بود که روز چهارشنبه به نقل از نیروهای امنیتی عراق اذعان کرد که در حمله روز سه شنبه به مواضع گروه تروریستی داعش در شمال این کشور، ابوبکر البغدادی سرکرده این گروه تروریستی به هلاکت رسیده است.

روزنامه وطن ترکیه افزوده است: در حمله روز سه شنبه نیروهای ارتش عراق به مواضع داعش در شهر آمرلی در استان صلاح الدین عراق، البغدادی به هلاکت رسیده و به احتمال زیاد ابومسلم ترکمنی جانشین او شده است.

پس از آنکه پنتاگون و وزارت دفاع عراق خبر هلاکت ابوبکر البغدادی را تأیید کردند، دیلی بیست هم به نقل از یکی از افسران سابق ارتش لیبی گزارش داد: سرکرده داعش در حمله هوایی جنگنده‌های عراقی یا آمریکایی در تلعفر واقع در شمال عراق به شدت زخمی شد به سوریه انتقال داده شده اما در سوریه جان داد.

بغدادی

اما پایگاه خبری «دیلی‌بیست» به نقل از منابع عراقی گزارش کرد که احتمال دارد «ابوبکر البغدادی» سرکرده گروه تروریستی «داعش» در حملات هوایی اخیر به مواضع این گروه، کشته شده باشد.

این خبر پس از آن منتشر شد که روز چهارشنبه «ابوهاجر السوری» معاون اصلی بغدادی در حمله هوایی به مقر این گروه در «موصل» کشته و خبر آن نیز از سوی منابع مختلف تائید شد.پس از انتشار این خبر، برخی رسانه‌های کردی و ترکیه‌ای گزارش دادند که شخص بغدادی نیز در این حمله دچار جراحت شدید شده و پس از فرار به سوریه، کشته شده است.

دیلی‌بیست با اعلام اینکه «منابع عراقی» نیز این خبر را به این پایگاه اعلام کرده‌اند، نوشته است که مقامات پنتاگون این خبر را رد کرده‌اند. یک مقام ارشد دفاعی در این رابطه به دیلی‌بیست گفته است: «هیچ مدرک معتبری که شایعه کشته شدن بغدادی را تائید کند، وجود ندارد.»

بغدادی
شبکه‌های اجتماعی نیز تصویری از جسد ابوبکر البغدادی خلیفه خودخوانده داعش منتشر کرده‌اند.

روز گذشته شبکه «ان‌بی‌سی» به نقل از یک مقام نظامی که مشخص نیست آمریکایی است یا عراقی، گزارش داد که در حمله نیروهای آمریکایی به موصل، چندین فرمانده ارشد داعش از جمله السوری کشته شده‌اند، اما در این گزارش به کشته شدن بغدادی اشاره‌ای نشده است.

دیلی‌بیست در مورد شایعه کشته شدن بغدادی نوشته است: «شایعه مرگ بغدادی شاید به این دلیل در شمال بغداد پخش شده باشد که هنوز مشخص نیست در حمله‌ای که گفته می‌شود به مرگ دستیار بغدادی منجر شده، چه کسان دیگری کشته شده‌اند. حتی این احتمال وجود دارد که ادعای مرگ بغدادی از سوی خود داعش مطرح شده و حقه‌ای باشد برای اینکه رد رهبر داعش پنهان شده و وضعیت و محل واقعی وی در ابهام قرار گیرد.»

با این حال، این پایگاه نوشته است که چندین مقام اطلاعاتی کرد و افسران سابق ارتش عراق گزارش داده‌اند که بغدادی روز چهارشنبه پس از مجروحیت در عراق، برای درمان به سوریه منتقل شده و همانجا جان خود را از دست داده است.

روزنامه دیلی میل نیز در گزارشی در مورد نشست سران ناتو در ولز اعلام کرد که خبر کشته شدن سه تن از سرکرده‌های داعش را جان کری با آرامش از طریق یادداشتی به اوباما در حالی که نشست دو جانبه‌ای با دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس برگزارکرده بود مطرح کرد و پس از آن سالن کنفرانس از خبرنگاران و رسانه‌ها خالی شد.

هر چند منابع آمریکایی و عراقی خبر کشته شدن "ابوبکر البغدادی" را تایید کرده اند اما هنوز کاخ سفید این موضوع را تایید نکرده است.

این اولین بار نیست که شایعه مرگ بغدادی منتشر می‌شود، به همین جهت نمی‌توان مستقلا این گزارش را تأیید کرد.

اکنون پس از پیگیری‌های خبرنگار بین‌الملل مشرق، مشخص شد که عکس منتسب به لاشه ابوبکر البغدادی، واقعیت ندارد و توسط فوتوشاپ تهیه و منتشر شده است.

خبرنگار مشرق، توانسته به نسخه اصلی و دستکاری‌نشده این تصویر که متعلق به "ابو خدیل الآلبانی" از اعضای مقدونیه‌ای جبهة النصرة است دست یابد.

وی که با نام سازمانی "حافظ سامی العبدالله" شناخته می‌شد مدتی پیش، در حملات ارتش سوریه به مناطق کوهستانی کردستان سوریه به هلاکت رسیده بود.

آیا
 

بازداشت همسر “ابوبکر بغدادی” در لبنان

 

 

آکاایران همسر سرکرده اصلی تکفیری های داعش هنگام خروج از مرز لبنان، در یکی از گذرگاه های مرزی این کشور بازداشت شد.

 به گزارش فارس نیروهای ارتش لبنان موفق شدند یکی از همسران «ابوبکر بغدادی» سرکرده اصلی گروهک تروریستی داعش را در یکی از گذرگاه های مرزی این کشور بازداشت کنند.

 

روزنامه لبنانی «السفیر» گزارش داد، ارتش لبنان با هماهنگی سرویس های اطلاعاتی خارجی موفق شد در یکی از گذرگاه های مرزی یکی از همسران بغدادی را که قصد داشت با شناسنامه جعلی خارج شود، بازداشت کند.

همسر سرکرده تروریست های داعش به مرکز وزارت دفاع لبنان در «الیرزه» منتقل شد تا بازجویی ها از وی ادامه داشته باشد.

 

این نهاد نظامی در طول روزهای گذشته در قبال این دستاورد امنیتی مهم، سکوت اختیار کرد تا بتواند در مناطق و نقاط نظامی دیگر، دست به عملیات های پیش دستانه بزند.

 

همسر ابوبکر البغدادی رهبر گروه تروریستی “داعش” عکس

,ابوبکر البغدادی,رهبر داعش,زن داعش
 
 

آکاایران رسانه های عربی با انتشار تصویری این زن که «سجی الدلیمی» نام دارد، مدعی شدند که او همسر «أبوبکر البغدادی» سرکرده گروهک تروریستی – تکفیری «دولت اسلامی عراق و شام» موسوم به “داعش” است. این رسانه های عربی در مطلب خود تحت عنوان «سجی الدلیمی؛ همسر خلیفه مسلمانان» نوشتند: شاید بسیاری از افراد ندانند که […]

 

رسانه های عربی با انتشار تصویری این زن که «سجی الدلیمی» نام دارد، مدعی شدند که او همسر «أبوبکر البغدادی» سرکرده گروهک تروریستی – تکفیری «دولت اسلامی عراق و شام» موسوم به “داعش” است. این رسانه های عربی در مطلب خود تحت عنوان «سجی الدلیمی؛ همسر خلیفه مسلمانان» نوشتند: شاید بسیاری از افراد ندانند که خانم «سجی حمید الدلیمی» همسر «أبوبکر البغدادی» است. نام وی چندی پیش در لیستی که از سوی گروهک تروریستی “جبهة النصرة” برای آزاد شدن به حکومت سوریه ارائه شد، وجود دارد.

 

کاخ سفید: "به طرز مناسبی" جسد بغدادی را از بین می‌بریم

 اوبراین: عملیات کشتن ابوبکر بغدادی به احترام کایلا مولر، شهروند آمریکایی که در سال ۲۰۱۵ توسط داعش گروگان گرفته و کشته شد، عملیات "مولر" نامیده شد.
 
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۰۶ آبان ۱۳۹۸
 
 
  پ
 

کاخ سفید اعلام کرد، به زودی "به طرز مناسبی" بقایای جسد ابوبکر بغدادی، رهبر گروه تروریستی داعش را از بین خواهیم برد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی آمریکا بدون اشاره به اینکه آیا واشنگتن قصد دفن جسد بغدادی را دارد یا نه، تنها اظهار کرد: به زودی به طرز مناسبی بقایای جسد بغدادی، تروریست شماره یک را از بین خواهیم برد.

اوبراین افزود: عملیات کشتن ابوبکر بغدادی به احترام کایلا مولر، شهروند آمریکایی که در سال ۲۰۱۵ توسط داعش گروگان گرفته و کشته شد، عملیات "مولر" نامیده شد.

اوبراین به شبکه ان بی سی آمریکا گفت، نامگذاری این عملیات به نام مولر به منظور تحقق عدالت در حق او و تمام آمریکایی‌هایی است که به دست عناصر داعش کشته شدند.

رسانه‌ها پیشتر اعلام کرده بودند که بغدادی شخصا در شکنجه مولر شرکت کرده بود.

مولر در ۱۴ اوت ۱۹۸۸ در ایالت آریزونا متولد شد و در کنار فعالیت‌های انسان دوستانه فعال حقوق بشر نیز بود.

یلم: لحظه دستگیری پسر عموی ابوبکر بغدادی با ظاهری وحشتناکwww.dustaan.com فیلم: لحظه دستگیری پسر عموی ابوبکر بغدادی با ظاهری وحشتناک

به تازگی ویدیویی از دستگیری یک داعشی توسط نیروهای امنیتی عراق، در فضای مجازی منتشر شده است که گفته می شود وی پسر عموی ابوبکر البغدادی است.

www.dustaan.com فیلم: لحظه دستگیری پسر عموی ابوبکر بغدادی با ظاهری وحشتناک

این تروریست توسط نیروهای امنیتی عراق در غرب موصل بازداشت شده است.

در ادامه لحظه دستگیری این تروریست تکفیری را مشاهده می کنید.

نمایشگر ویدیو
 
 
00:21
 
01:50
 
 

دانلود کنید