زمان : 12 Aban 1398 - 03:29
شناسه : 155321
بازدید : 5344
زور رئال به بتیس هم نرسید، زیدان هدیه بارسا را پس داد زور رئال به بتیس هم نرسید، زیدان هدیه بارسا را پس داد شاگردان زیدان در نیمه اول نتوانستند دروازه رئال بتیس را باز کنند و در نیمه دوم هم با تمام تلاشی که مهاجمان این تیم داشتند، صدای گل از برنابئو نیامد تا برای دومین هفته متوالی رئال با فرصت سوزی از توقف بارسا سود نبرد و از صدرنشینی باز ماند.

رئال مادرید با آگاهی از شکست سنگین بارسا مقابل لوانته، به دیدار رئال بتیس رفت و بازهم با تساوی خانگی از رسیدن به صدر بازماند.

 

در ادامه هفته دوازدهم لالیگا از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه رئال مادرید با آگاهی به شکست بارسا برای کسب ۳ امتیاز و بازگشت به صدر در ورزشگاه برنابئو به مصاف رئال بتیس رفت.

شاگردان زیدان در نیمه اول نتوانستند دروازه رئال بتیس را باز کنند و در نیمه دوم هم با تمام تلاشی که مهاجمان این تیم داشتند، صدای گل از برنابئو نیامد تا برای دومین هفته متوالی رئال با فرصت سوزی از توقف بارسا سود نبرد و از صدرنشینی باز ماند.

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/13980812000029_Test_PhotoN.jpg

در نیمه نخست آزارد گلی به ثمر رساند که با VAR مردود اعلام شد. در جدول لالیگا رئال مادرید و بارسا هر دو ۲۲ امتیازی هستند و بارسا با تفاضل گل بهتر در صدر قرار دارد.