زمان : 26 Aban 1398 - 18:53
شناسه : 155525
بازدید : 2764
کلاس آموزشی خادمیاران رضوی شهرستان مهریز کلاس آموزشی خادمیاران رضوی شهرستان مهریز با هدف آشنایی بیشتر خادمیاران رضوی از سامانه خادمیاران نخستین دوره آموزشی خادمیاران خواهر در کانون آستان قدس رضوی در شهرستان مهریز برگزار شد .

به منظور آشنایی بیشتر خادمیاران رضوی از سامانه خادمیاران نخستین دوره آموزشی خادمیاران خواهر در کانون آستان قدس رضوی در شهرستان مهریز برگزار شد .

مسول آیتی آستان قدس شهرستان مهریز علی محمدکربلای ضمن تبریک هفته ی وحدت ومیلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) پیرامون عرصه های خدماتی خادمیاران توضیحاتی ارائه نمود .

وی با اشاره به به اهداف عالیه خادمیاران گفت: محور اصلی ترویج فرهنگ رضوی و محرومیت زدایی اشاره نمود و خادمیاران را به ادامه راه خادمیاری حول این دو محور فراخواند .

کربلایی ادامه داد: قرار هشتم یکی ابتکاری های دانست که فقط در استان یزد انجام می شود و از خادمیاران خواست تا با حضور گرم خود بر رونق بخشیدن به آن سهیم باشند .

وی افزود: واسطه بین خادم و مخدوم کانون و حلقه اتصال کانون های محلی است که در شهرستان مهریز کانون های محلی فعالیت بسیار اندکی دارند

کرلایی گفت: موضوعات تخصصی که خادمیاران در آن ثبت نام کرده بودن از جمله وقف و نذر ، خبر و رسانه، خانواده، خانواده شهدا، کار آفرینی و اشتغال و تعلیم تربیت و همچنین عرصه های مختلف عمومی را توضیح داد.

وی افزود: در این دوره بالغ بر سی نفر از خادمیاران خانم شرکت کردند که با نحوه تعیین کشیک ؛ تعیین عرصه های خدماتی ؛و نحوه انتخاب آموزش های مجازی آشنا شدند .


کربلایی ادامه داد: هر خادمیار در سال ۱۶ساعت و در هفته ۶ ساعت در شهرستان یا روستای محل سکونت خود فعالیت کند