زمان : 20 Azar 1398 - 15:45
شناسه : 155866
بازدید : 4623
بازدید مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان اشکذر دومین سفر استانی مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد بازدید مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان اشکذر مرکزآموزش فنی وحرفه ای شهرستان اشکذر صبح روز سه شنبه میزبان مدیر کل وهیات همراه بود

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای یزد  امیرسعید مصباحمدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد صبح روز سه شنبه  به منظور بازدید از وضعیت مرکز آموزش فنی حرفه ای شهرستان اشکذر سفر کرد ؛ در  بدو سفر خود دیدار با امام جمعه پیرامون مشکلات و پتانسیل های مهارت آموزی شهرستان  بحث و گفتگو کرد.

هادی هادی نسب فرماندار شهرستان اشکذر در دیدار با امیرسعید مصباح استان یزد گفت: مراکز آموزش فنی و حرفه ای تنها مراکزی است که علم و عمل در کنار هم آموزش داده می شود که این امر بسیار ارزشمند است.

 در این بازدید توانمندی ها و نقایص آن مرکز مورد ارزیابی قرار گرفت و با حضور در کارگاههای آموزشی فعال با مربیان و کارآموزان آن در خصوص نحوه آموزش، تجهیزات، ابزار آموزشی و فرآیند آموزشهای فنی و حرفه ای تبادل نظر شد.

همچنین بر لزوم راه اندازی و تشکیل "سند مهارت” به منظور تصمیم گیری در خصوص ارایه آموزش های مهارتی تاکید ودر ادامه از پروژه ناتمام این مرکز آموزشی بازدید شد