زمان : 02 Dey 1398 - 01:17
شناسه : 156017
بازدید : 7122
فرماندار بهاباد خواستار توجه جدی به تولید فرش دستباف در شهرستان شد فرماندار بهاباد خواستار توجه جدی به تولید فرش دستباف در شهرستان شد فرماندار در بازدید از شرکت فرش دستباف وحدت بهاباد بر ضرورت اقتصادی کردن فرش دستباف در شهرستان تأکید نمود و گفت: لازم است این فرهنگ اصیل بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ فرماندار بهاباد به منظور بررسی مسائل و مشکلات تولید قالی دستباف در این شهرستان با حضور در کارگاه شرکت فرش دستباف وحدت بهاباد از این کارگاه بازدید نمود.

فرماندار بهاباد در این بازدید با تأکید بر ضرورت حفظ این فرهنگ اصیل هنری و تاریخی گفت: لازم است این فرهنگ اصیل بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه به طور جدی تر وارد شد.

"محمدمهدی خانی زاده" ضمن تقدیر و  تشکر از ایجاد اشتغال برای بانوان در کارگاه مذکور بر ضرورت اقتصادی کردن فرش دستباف در این شهرستان تأکید نمود و افزود: زنان خانه دار می توانند از این طریق برای كسب درآمد و کمک به اقتصاد خانواده خود امرار معاش كنند.

در این بازدید نشستی با حضور رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، هیئت مدیره و دست اندرکاران این شرکت برگزار و مشکلات پیش روی تولید قالی دستباف در بهاباد مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان مقرر شد با برگزاری جلساتی موانع تولید فرش دستباف در شهرستان به صورت کارشناسی شده مورد بررسی قرار گیرد.

گفتنی است در این کارگاه که 15 نفر از بانوان به صورت روزانه فعالیت دارند، علیرغم وجود برخی مشکلات با بهره گیری از کمترین امکانات همیشه دایر و فعال بوده است.