زمان : 15 Dey 1398 - 09:10
شناسه : 156185
بازدید : 4678
دشمن با ترور سردار سلیمانی امنیت ما را هدف گرفته است دشمن با ترور سردار سلیمانی امنیت ما را هدف گرفته است فرماندارمیبد با حضور در جمع باستانی‌کاران زورخانه عیاران بیده از بخش بفروئیه، امنیت امروز کشور را در سایه حافظان امنیتی همچون سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی خواند و گفت: دشمن باهدف گرفتن این حافظان امنیت می‌خواهند این امنیت از ما بگیرند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، «حسین فلاح» فرماندارمیبد با حضور در جمع باستانی‌کاران زورخانه عیاران بیده از بخش بفروئیه، امنیت امروز کشور را در سایه حافظان امنیتی همچون سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی خواند و گفت: دشمن باهدف گرفتن این حافظان امنیت می‌خواهند این امنیت از ما بگیرند.

حسین فلاح در ادامه با اشاره به نگاه بلند رهبر معظم انقلاب افزود: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب امر به ورزش را امربه‌معروف می‌دانند و بر تحصیل، تهذیب و ورزش تأکیددارند جوانان ما باید دنبال فراگیری دانش، طهارت نفس و سلامت جسم باشند.

وی با قدردانی از حضور خیرین در امر ورزش در شهرستان میبد گفت: خوشبختانه حضور خیرین در امر ورزش درمیبد در دهه‌های اخیر باعث شکوفایی جوانان و نوجوانان در رشته‌های مختلف ورزشی شده است.

فرماندارمیبد افزود: جایگاه ورزش در جامعه بین‌المللی برای یک کشور امروزه جایگاه بالایی است و باید سعی کنیم با رسیدن به آن جایگاه‌ها، اقتدار و فرهنگ کشورمان را در دنیا نشان دهیم.