زمان : 29 Dey 1398 - 11:29
شناسه : 156292
بازدید : 3926
گردهمایی شهرداران استان یزد با محوریت سرمایه گذاری دریزد برگزار شد گردهمایی شهرداران استان یزد با محوریت سرمایه گذاری دریزد برگزار شد گردهمایی شهرداران استان یزد با محوریت شناسایی، احصاء و تدوین پروژه های سرمایه گذاری در محل مرکز خدمات سرمایه گذاری یزد برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی یزد، هدف از برگزاری این گردهمایی بررسی طرح های عمران شهری و پروژه های سرمایه گذاری شهرهای استان، تلاش برای احصاء و معرفی آن و جلب مشارکت شهرداران در اجرای سیاست های اقتصادی دولت اعلام شد.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد در این همایش تلاش برای هدایت سرمایه گذاران به طرح های شهری را یک حرکت خوب و اقدامی نو در فعالیت های شهرداری ها عنوان کرد و از دست اندرکاران و متولیان امور سرمایه گذاری استان قدردانی کرد.

محمد یارمند با بیان اینکه این حرکت از چندی قبل آغاز شده است گفت: خوشبختانه فرصت ها و ظرفیت های خوبی در استان یزد فراهم است و ما نیازمند همراهی شهرداران در این زمینه هستیم.

وی توسعه سرمایه گذاری را از سیاست های استان برشمرد و از شهرداران خواست توان و ظرفیت های خود را به میدان بیاورند و دراین عرصه تلاش کنند.

وی بر معرفی طرح های سرمایه گذاری تاکید کرد و گفت: طرح هایی که پیشنهاد و معرفی می شوند باید توجیه فنی و اقتصادی داشته باشند و پس از آن با جدیت دنبال شود.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هم در این گردهمایی طرح های عمرانی شهری از جمله طرح های جذاب برای سرمایه گذاران است و آنها از آن استقبال می کنند.

محمد دهقان منشادی با بیان اینکه ظرفیت های سرمایه گذاری خوبی در اختیار شهرداری ها است تصریح کرد: با توجه به محدودیت منابع مالی، تامین مالی بسیاری از طرح باید از منابع بیرونی تامین شود.

وی خواستار احصاء فرصت های سرمایه گذاری شهرهای استان از سوی شهرداران شد .

شهرداران استان یزد هم ضمن طرح نقطه نظرات و پیشنهادات خود، آمادگی خود را برای ورود و فعالیت در این بخش اعلام کردند.

بازدید از قسمت های مختلف مرکز خدمات سرمایه گذاری و آشنایی شهرداران با عملکرد و فعالیت های این مرکز از برنامه های جانبی این گردهمایی بود.

هم اینک 65 فرصت سرمایه گذاری در بخش های مختلف در استان یزد شناسایی و احصاء شده است.