زمان : 02 Bahman 1398 - 01:14
شناسه : 156323
بازدید : 4293
حضور خادمان مسجد مقدس جمکران در گلزار شهدای کرمان حضور خادمان مسجد مقدس جمکران در گلزار شهدای کرمان خادمان مسجد مقدس جمکران به زیارت مزار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان رفتند.

به گزارش رفسنجان فردا، قاسم صبری در دیدار با خادمان انتظامات استان کرمان و رفسنجان مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: خادمی افتخاری است که شامل هر کس نمی‌شود و این مدال افتخار در زندگی شما تاثیر مهمی دارد.

 مدیر انتظامات مسجد مقدس جمکران بر ضرورت همراهی با خادمان تأکید کرد و بیان داشت: وظیفه داریم برای استفاده مفید و بهره‌وری از حضور خادمان در مسجد جمکران به‌عنوان یک انرژی و ظرفیتی که با هزینه خودشان می‌آیند و در مسجد مشغول به فعالیت می‌شوند نهایت استفاده صورت گیرد.

وی با اشاره به برنامه‌های نوروز، نیمه شعبان و برنامه کاری در سال 99 تصریح کرد: مجموعه انتظامات، مجموعه بزرگی است تمام وسعت مسجد و بحث نظم و امنیت وظیفه ماست اگر مسائل و مشکلاتی هم  پیش آید از روی بی‌اعتنایی نیست همه باید متحد باشیم در رفع مشکلات تلاش کنیم.

صبری به موضوع شهادت سردار سلیمانی پرداخت و بیان کرد: حفظ و وجود حرم‌های اهل‌بیت (ع) در عراق، سوریه و ایران مدیون این شهید بوده است، با شهادت سلیمانی دل‌ها و خون‌هایی به جوش آمد و حضور میلیونی مردم در تشییع ایشان نشان از اخلاص و ارادت وی به اهل‌بیت (ع) است.

وی با بیان اینکه  شهادت ایشان برکاتی را در بر خواهد داشت، گفت: مطمئن هستیم تقاص خون‌هایی که ریخته شد گرفته خواهد شد.

به گزارش فارس، زیارت مزار شهید سپهبد سلیمانی از برنامه‌های خادمان مسجد جمکران بود./فارس