زمان : 05 Bahman 1398 - 12:21
شناسه : 156381
بازدید : 5739
مدیر جدید سازمان  اموال تملیکی یزد معرفی شد   مدیر جدید سازمان اموال تملیکی یزد معرفی شد مدیر جدید سازمان جمع آوری و اموال تملیکی استان یزد طی مراسمی با حضور شماری از مدیران و مسئولان استان و سازمان اموال تملیکی کشور معرفی شد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در این مراسم، تلاش اموال تملیکی یزد را در تعیین تکلیف کالاهای قاچاق موجود در انبارها و پیگیری برای رفع مشکل کمبود انبارها ستود و گفت: طی یکسال گذشته تحول اساسی در این بخش اتفاق افتاده است که جای قدردانی دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد،" علی نمازی " با بیان اینکه نهادها و سازمان های مختلف از جمله استانداری، دستگاه قضایی، نیروی انتظامی، بازرسی و تعزیرات حکومتی  در پیشبرد اهداف اموال تملیکی نقش دارند تعامل آنها را خوب ارزیابی کرد.

وی با اشاره به استیجاری بودن انبار کالای قاچاق در استان از اختصاص زمین برای ساخت انبار ملکی اموال تملیکی خبر داد و گفت: باید این کار با مشارکت بخش خصوصی دنبال شود و زمینه آن در استان فراهم است.

وی همچنین از کسب موفقیت های استانی و کشوری اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در جشنواره شهید رجایی، فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری در سالجاری و سال گذشته خبر داد.

مدیر سابق سازمان جمع آوری و اموال تملیکی استان یزد هم با ارئه گزارشی از عملکرد یکساله خود گفت: در حال حاضر وضعیت پرونده های کالاهای قاچاق موجود در انبارهای استان به روز است و تمام اموال  منقول و غیرمنتقول دارای حکم قضایی است که در آینده نسبت به تعیین تلکیف آن اعم از مزایده برای فروش و یا انهدام اقدام خواهد شد.

" امیر علی رشیدی" با قدردانی از حمایت مسئولان استان در پیشبرد فعالیت های این مجموعه خاطر نشان کرد: تعداد پرونده های ورودی در سالجاری نسبت به سال گذشته 40 درصد کاهش یافته است.

" علی باقری " سرپرست جدید اموال تملیکی استان یزد هم بر تلاش برای رسیدن و تحقق اهداف سازمان اموال تملیکی تاکید کرد و خواستار حمایت مسئولان استان برای دستیابی به این اهداف همانند گذشته شد.

در این مراسم با اهدای لوح سپاس از خدمات و تلاش های یکساله امیرعلی رشیدی مدیر سابق سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد قدردانی و علی باقری به عنوان سرپرست  جدید این مجموعه معرفی شد.