زمان : 16 Esfand 1398 - 20:23
شناسه : 156781
بازدید : 5930
    سید یحیی حسینی به سرپرستی مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان بافق منصوب شد سرپرست آموزش فنی وحرفه ای شهرستان بافق تعیین شد سید یحیی حسینی به سرپرستی مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان بافق منصوب شد مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان بافق با حضور معاون اداری پشتیبانی اداره کل برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان یزد، مراسم تودیع ومعارفه با حضور رضانویدی، معاون اداری پشتیباني و جمعی از کارکنان و مربیان مرکز برگزار شد.

 رضا نویدی با اشاره به  اهمیت آموزش هاي فني و حرفه اي در ايجاد اشتغال و توليد آموزش هاي ارائه شده توسط مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان را مطلوب ارزيابي كرد و خواستار توجه بيشتر به آموزش زنان در حوزه هاي مختلف شد .

وی افزود :با توجه به ظرفيت هاي شهرستان بايد با توسعه سطح مهارت هاي شغلي وگسترش آموزش هاي فني و حرفه اي زمينه ايجاد اشتغال پايدار را در شهرستان فراهم نماييم

 در اين آيين از زحمات و تلاش کاظم ناظمی رئیس سابق مرکز فنی و حرفه‌ای با تقدیم لوح سپاس، تقدیر و تشکر کرد و ضمن آرزوی موفقیت برای سیدیحیی حسینی که طی حکمی از سوی مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان یزد به‌عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شده تبریک گفت.