زمان : 05 Farvardin 1399 - 14:35
شناسه : 156926
بازدید : 3667
آمبولانس ویژه انتقال بیماران کرونا در اورژانس ۱۱۵ رفسنجان آمبولانس ویژه انتقال بیماران کرونا در اورژانس ۱۱۵ رفسنجان رئیس مرکز مدیریت سوانح و فوریتهای پزشکی شهرستان رفسنجان گفت: آمبولانس ویژه انتقال بیماران کرونا در اورژانس ۱۱۵ رفسنجان اختصاص یافت.

به گزارش رفسنجان فردا؛ دکتر سید محسن مرتضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان رفسنجان با  اختصاص یک دستگاه آمبولانس به همراه ۵ تکنسین اورژانس و تجهیزات لازم به مبتلایان احتمالی ویروس کرونا اقدامات پیش بیمارستانی لازم را انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه این آمبولانس جهت انتقال بیماران دارای ناراحتی تنفسی شدید اختصاص یافته است، افزود: در حال حاضر تعداد تماس های با اورژانس ۱۱۵ در زمینه کرونا به شدت افزایش یافته و همین موضوع در پاره ای از موارد باعث شده است که سایر بیماران که نیازمند خدمات ۱۱۵ هستند تماس های آنها دچار اختلالاتی گردد.

مرتضوی ادامه داد: همشهریان ضمن رعایت کلیه توصیه های بهداشتی و ماندن در منزل در صورت هر گونه سوال با شماره ۴۰۳۰ تماس گرفته و ضمن مراجعه به آدرس https://salamat.gov.ir/  به سوالات ارائه شده پاسخ و در صورت بروز تب، سرفه و تنگی نفس به یکی از کلینیک های غربالگری دانشگاه(کلینیک کریم آباد محقق , کلینیک سلامت و کلینیک علی ابن ابیطالب(ع)مراجعه کنند./ایسنا