زمان : 12 Farvardin 1399 - 19:43
شناسه : 156989
بازدید : 3616
قطع روشنایی و آب آشامیدنی پارک های رفسنجان تا ۲۰ فروردین قطع روشنایی و آب آشامیدنی پارک های رفسنجان تا ۲۰ فروردین مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رفسنجان گفت: برای مقابله با کرونا و جلوگیری از تجمعات در پارک ها روشنایی و آب آشامیدنی ۶۲ پارک اصلی، محله ای و بوستان های این شهر تا ۲۰ فروردین ماه قطع شده است.

به گزارش رفسنجان فردا؛  جهانگیر ملکی در جمع خبرنگاران بیان کرد: 62 پارک و بوستان در این شهر وجود دارد که با شیوع بیماری کرونا در کشور، یکی از اصول رعایت نکات بهداشتی فاصله گیری اجتماعی و پرهیز از تجمعات است.

 مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رفسنجان افزود: هر ساله در روزهای 12 و 13 فروردین در این پارک ها بالغ بر 10 هزار نفر به تفریح می پرداختند و از فضای پارک ها بهره مند می شدند اما امسال به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا این تجمعات تعطیل است و بنا به دستور فرمانداری از شامگاه 11 فروردین روشنایی داخل پارک ها قطع شده و نیز به دستور وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم آب آشامیدنی این پارک ها از قبل از عید نوروز قطع شده تا مردم در پارک ها تجمع نداشته باشند.

ملکی با اشاره به اینکه این قطع آب و برق درون پارک ها تا 20 فروردین ادامه خواهد داشت تصریح کرد: 120 نفر از نیروهای شهرداری در پارک های رفسنجان حضور دارند تا از تجمع ها جلوگیری کنند.

 وی خاطرنشان کرد: ویروس کرونا همه گیر شده و باید زنجیره انتقال این ویروس قطع شود لذا همکاری همه مردم و مسئولان و نهادها در قطع این زنجیره می تواند امیدوارکننده باشد پس مردم در خانه بمانند تا این ویروس ریشه کن شود و روز 12 و 13 فروردین را در خانه بگذرانند./شبستان