زمان : 21 Farvardin 1399 - 00:45
شناسه : 157039
بازدید : 3911
فلسفه شکل گیری سربازان گمنام امام زمان دفاع همه جانبه از اسلام و دستاوردهای انقلاب است فلسفه شکل گیری سربازان گمنام امام زمان دفاع همه جانبه از اسلام و دستاوردهای انقلاب است امام جمعه رفسنجان فلسفه شکل گیری سربازان گمنام‌ امام‌ زمان (عج) را دفاع همه‌ جانبه از اسلام، انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: آنان از نظام و انقلاب در برابر تهدیدات بالفعل و بالقوه پاسداری می کنند.

 

به گزارش رفسنجان فردا؛ حجت الاسلام اصغر عسکری میلاد باسعادت‌ امام زمان (عج) را به ملت مسلمان ایران و جهان به ویژه سربازان گمنام امام عصر که به افتخار فداکاری ها و جانفشانی‌ های آنها این هفته به نام‌ ایشان نامگذاری شده است؛ تبریک گفت.

 

 امام‌ جمعه رفسنجان بیان کرد: در واقع فلسفه شکل گیری سربازان گمنام امام زمان (عج) دفاع همه جانبه این افراد از اسلام، انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ... در مقابل تهدیدات بالفعل و بالقوه است.

 

 وی نقش سربازان گمنام امام زمان  (عج) را بسیار حساس، کلیدی و موثر دانست و تصریح کرد: آنها در حفظ و بقای‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشف و خنثی سازی انواع و اقسام توطئه ها، اطلاع رسانی و هشدارهایی به موقع‌ نقش بسزایی ایفا می کنند.

 

 حجت‌ الاسلام عسکری گفت: یکی دیگر از نقش های‌ این گمنامان‌ نظارت‌ های پیدا و پنهان در عملکرد مسئولین و نقش بازدارندگی‌ در جرائم مالی، سیاسی و اخلاقی است.

 

 وی خاطرنشان‌ کرد: همچنین این افراد در عرصه های شاخص امنیتی ، مبارزه با جاسوسان، مبارزه با اختلاس و احتکار و پولشویی از هیچ تلاشی فروگذار نیستند و در برخی مواقع جان آنها به خطر می افتد.

 

 امام جمعه رفسنجان گفت: مردم و مسئولین باید قدر این سربازان را بدانند که در جای جای نقاط ایران اسلامی و با اعتقادات راسخ خود در راستای حفظ امنیت و از بین بردن توطئه ها تلاش می کنند./شبستان