زمان : 19 Ordibehesht 1399 - 17:03
شناسه : 157301
بازدید : 4689
تخفیف 15 میلیارد ریالی بیمارستان موقوفه گودرز یزد به بیماران کم بضاعت تخفیف 15 میلیارد ریالی بیمارستان موقوفه گودرز یزد به بیماران کم بضاعت رئیس بیمارستان موقوفه گودرز یزد گفت: بیمارستان موقوفه گودرز در سال 98، بیش از 15 میلیارد ریال به بیماران نیازمند، تخفیفات درمانی ارائه کرده است.

دکتر مرضیه فیصل رئیس بیمارستان موقوفه گودرز یزد گفت: بیمارستان گودرز در سال 98،  بیش از 15میلیارد ریال  خدمات بهداشتی و درمان با تعرفه خیریه به منظور اجرای نیت واقف خیر اندیش بیمارستان، به بیماران نیازمند ارائه کرده است.

او با بیان اینکه بسیاری از خدمات بهداشتی و درمانی این بیمارستان مشمول تخفیفات درمانی می شود، افزود: البته خدمات بخش های ویژه نوزادان(NICU)، مراقبت های ویژه سی سی یو(CCU)، داخلی، دیالیز و جراحی با تعرفه خیریه ویژه ای برای بیماران کم بضاعت و بی بضاعت در نظر گرفته می شود.

فیصل با تاکید بر اینکه کادر درمانی استان یزد برای عبور از دوران پیک کرونا، سنگ تمام گذاشتند، تصریح کرد: بیمارستان موقوفه گودرز نیز پا به پای دیگر بیمارستان های استان در دوران شیوع ویروس منحوس کرونا و بستری بیماران مبتلا به آن، به میدان آمد.

رئیس بیمارستان موقوفه گودرز یزد ادامه داد: با توجه به اینکه دو بخش آی سی یو در این بیمارستان وجود دارد یکی از این بخش ها را که دارای اتاق های ایزوله با فشار منفی و تجهیزات و استانداردهای لازم بود، به بستری بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داده شد.

او با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان یزد 43 فرد مبتلا به کووید19 در بیمارستان گودرز بستری شدند، همچنین 6 نفر از کادر درمانی این بیمارستان نیز به این بیماری مبتلا شدند.

فیصل اضافه کرد: در این مدت به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا علاوه بر اینکه در برهه ای از زمان ملاقاتی از بیماران، محدود و در دوران اوج آن ممنوع شد، تمامی عمل های جراحی غیر ضروری نیز به تعویق افتاد.


رئیس بیمارستان موقوفه گودرز یزد ادامه داد: همچنین آموزش های لازم در زمینه پیشگیری و مقابله با کرونا از سوی کارشناسان بهداشت محیط  و سوپر وایزر بخش عفونی در اختیار کادر درمان و بیماران قرار گرفت.

او در پایان اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان یزد، بخش های مختلف بیمارستان نیز به صورت مستمر در سه شیفت کاری، ضدعفونی و گندزدایی می شود.

بیمارستان موقوفه گودرز، با قدمتی ۸۰ ساله ، بیمارستانی 220 تخت خوابه است که در مجموع بیش از ۱۲۰ پزشک عمومی متخصص و فوق در آن فعالیت می‌کنند.