زمان : 21 Ordibehesht 1399 - 09:57
شناسه : 157320
بازدید : 3688
نماینده منتخب مردم اردکان در مجلس بر رفع مشکلات مردم در شرایط کرونا تاکید کرد نماینده منتخب مردم اردکان در مجلس بر رفع مشکلات مردم در شرایط کرونا تاکید کرد نماینده منتخب مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از مردم، کسبه و مشاغل در دوران کرونا متضرر شدند؛ بر رفع مشکلات آنان در چنین شرایطی تاکید کرد.

یزدفردا:نماینده منتخب مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از مردم، کسبه و مشاغل در دوران کرونا متضرر شدند؛ بر رفع مشکلات آنان در چنین شرایطی تاکید کرد.

، محمد رضا دشتی اردکانی در نشست با مدیران و مسئولان این اداره کل افزود: در دوران کرونا، شرایط ویژه ای بر کشور حاکم شد و ما باید برای رفع مسایل و مشکلات اقتصادی مردم کمک کنیم.

وی بر تعامل بیشتر نمایندگان و مدیران و مسئولان استان به منظور رفع مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: در بحث مالیات باید به گونه ای عمل کنیم که هم درآمد دولت محقق و هم مردم رضایتمندی مردم لحاظ شود.

وی با بیان اینکه نباید قانون پشت درهای بسته نوشته شود؛ بلکه باید در آن از نظرات و دیدگاههای صاحب نظران و کارشناسان اقتصادی استفاده و خواسته های مردمی نیز لحاظ شود بر فرهنگ سازی برای پرداخت مالیات تاکید کرد.

نماینده منتخب مردم اردکان در مجلس گفت: در سایر بخش های اقتصادی از جمله سرمایه گذاری نیز باید قوانین دست و پا گیر برداشته شود تا فضای کسب و کار بهبود یابد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به برخی مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: معادن متعددی در این شهرستان وجود دارد که مردم هیچ بهره ای از آن نمی برند و هیچ عایدی به شهرستان نمی رساند و این درحالیست بعضی از  معادن مشکلات زیست محیطی دارند و مسایل بانکی و مالیاتی آنها نیز در منطقه دنبال نمی شود.