زمان : 27 Ordibehesht 1399 - 13:03
شناسه : 157388
بازدید : 4208
توزیع بسته معیشتی و غذای گرم بین نیازمندان در بهاباد مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در بهاباد توزیع بسته معیشتی و غذای گرم بین نیازمندان در بهاباد مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در بهاباد از توزیع بیش از 200 بسته کمک معیشتی در قالب رزمایش "کمک مؤمنانه" میان نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر شهرستان بهاباد خبر داد.

محمدرضا غنی زاده بهابادی  در گفتگو با خبرنگاران در بهاباد اظهار داشت: در ادامه کمک‌های مؤمنانه و در لیالی قدر از سوی دفتر نمایندگی  آستان قدس رضوی در بهاباد 200 بسته کمک معیشتی به ارزش هر بسته 2 میلیون ریال تهیه گردید و این بسته‌ها با همکاری مجموعه بیت الرضای بهاباد بین اقشار آسیب‌پذیر و نیازمندان  این شهرستان توزیع شد.

وی تصریح کرد: ا ین روزها و در این شرایط سخت عده‌ای از مردم با سختی زیاد معیشت خود را سپری می‌کنند و به لحاظ اقتصادی در تنگنا هستند و به همین سبب رزمایش همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه در کشور فرصتی برای کمک به نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه فراهم کرده تا در این روزهای سخت در کنار آن‌ها باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی بهاباد با اشاره به اینکه  دفتر آستان قدس رضوی خود را در قبال فرمایش رهبر معظم انقلاب مسئول می‌داند، لذا باید در روند خدمت‌رسانی‌ و رسیدگی‌ به محرومان و نیازمندان جهش ایجاد کنیم، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور آستان قدس به سهم خود ورود فعالی داشته است.

وی افزود:  بسته‌های کمک معیشتی  شامل برنج، روغن، ماکارونی، قند و شکر، رب، حبوبات، گوشت و مرغ  می باشد.

غنی زاده همچنین از توزیع و پخت 2500 پرس غذای گرم بین نیازمندان بهاباد خبر داد و اظهار داشت: این مقدار غذای گرم تهیه ودرروستاهای شهرستان بهاباد توزیع خواهد شد.

وی در پایان از خیران و نیک اندیشان شهرستان بهاباد خواست تا جهت کمک به اقشار آسیب‌پذیر و نیازمندان جامعه خصوصاً نیازمندان شهرستان کمک‌های خیرخواهانه خود را به دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی تحویل نمایند.

انتهای پیام /