زمان : 03 Khordad 1399 - 09:59
شناسه : 157437
بازدید : 4231
تشکیل کمیسیون پیشگیری از سرقت در رفسنجان تشکیل کمیسیون پیشگیری از سرقت در رفسنجان در اولين جلسه كميسيون پیشگیری از سرقت بر لزوم آگاه سازی شهروندان به عنوان مهمترین عامل پیشگیری از سرقت تاکید شد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ فرمانداررفسنجان گفت: هدف مهم تشکيل کميسيون پيشگيري از سرقت همکاري و تعامل مجموعه ها درمديريت،کنترل و مهار ای‌گونه جرايم و آگاه سازي شهروندان از عوامل مهم پيشگيري از این جرم است.
مجید فصیحی هرندی افزود:وحدت،يکدلي درنيروهاي پليس وتعامل اين مجموعه باادارات شهرستان موجب ايجادامنيت پايداروکاهش چشمگير جرائم در اين شهرستان شده  است
وی افزود:اساسامردم نیز پليس را از خود مي دانندوبراي حفظ اين امنيت و نظم که با تلاش شما عزيزان حاصل شده کمال همکاري را با نيروي انتظامي داشته و خواهيم داشت.
دادستان رفسنجان نیز در ادامه تعامل و همكاري بيش از پيش تمام دستگاه ها را در انجام برنامه هاي مشترك خواستار شد وگفت:اجراي برنامه ها و اقدامات گوناگون بايد بر مبناي افزايش ضريب ايمني و امنيت اجتماعي باشد و ارتقاي امنيت را در پی داشته باشددر غير اين صورت چيزي جز بكارگيري بيهوده نيروها و صرف غيرمعقول وقت و هزينه نيست.
سرهنگ کریمی فرمانده انتظامي  رفسنجان نیز با تشريح گزارشی از عملكرد نيروي انتظامي برای کاهش وقوع انواع سرقت ها و افزايش ميزان کشف، اظهار كرد: تحقق اين امر مستلزم مشارکت اقشار مردم و همکاري آنها با پليس است و بايد هشدارهاي انتظامي کاربردي شده و به آموزش هاي همگاني در جوامع هدف در پيشگيري از سرقت به صورت جدي توجه شود.خبرگزاری صدا و سیما