زمان : 15 Tir 1399 - 12:07
شناسه : 157734
بازدید : 4681
برگزاری نشست تدوین برنامه استراتژیک با رویکرد آینده نگاری در شرکت برگزاری نشست تدوین برنامه استراتژیک با رویکرد آینده نگاری در شرکت نشست تدوین برنامه استراتژیک با رویکرد آینده نگاری راهبردی با حضور مدیرعامل، معاونین و سایر مدیران شرکت برق منطقه­‌ای یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، این نشست با توجه به مصوبه کمیته برنامه‌ریزی استراتژیک شرکت، تحولات اخیر صنعت برق کشور و نیاز به تغییر نگرش در خصوص تدوین برنامه‌های استراتژیک ، با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران ارشد و میانی این شرکت برگزار شد.

در این نشست دکتر طاهری، عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان به بیان مطالب با موضوع تدوین برنامه استراتژیک با رویکرد آینده نگاری راهبردی و مبانی آبنده پژوهی پرداخت و تفاوت این روش را با روش‌های سنتی تدوین برنامه استراتژیک تشریح کرد.

وی افزود: برای آینده پژوهی باید ابتدا یک تصویر بزرگ از سازمان خود داشته باشیم و آینده آن را ببینیم و در نهایت تغییرات سریع مورد نیاز را در نظر بگیریم.

عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان همچنین پیشنهاد ایجاد سامانه رصد، جهت پایش مداوم تغییرات، مشاهده عدم قطعیت‌ها و برنامه ریزی پابرجا و منعطف را ارائه کرد.

گفتنی است، برگزاری این جلسات جهت بررسی آینده صنعت برق و چالش‌های پیش روی این صنعت تداوم خواهد داشت.