زمان : 19 Tir 1399 - 01:06
شناسه : 157748
بازدید : 3304
رئیس دستگاه اقتصادی یزد خواستار به کارگیری ظرفیت های کشورهای اوراسیا برای توسعه استان شد رئیس دستگاه اقتصادی یزد خواستار به کارگیری ظرفیت های کشورهای اوراسیا برای توسعه استان شد مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به توافقنامه میان ایران و کشورهای اوراسیا در زمینه توسعه روابط تجاری، اقتصادی و سرمایه گذاری، خواستار استفاده و به کارگیری این ظرفیت ها برای توسعه این استان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، علی نمازی در نشست نمایندگان تام الاختیار عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری یزد افزود: باید از توان و حمایت های وزارت نیرو به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در این زمینه استفاده کنیم  و استان یزد آمادگی این همکاری را دارد.

وی نقش تشکل های غیردولتی و بخش خصوصی را در این زمینه مهم ارزیابی کرد و گفت: تشکل های باید نسبت به بازار یرابی و صادرات و وارت کالا بین ایران و کشورهای هدف اقدام کنند و این زمینه همکاری را فراهم نمایند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در بخش دیگری از سخنانش شناسایی فرصت های سرمایه گذاری شهرداری های استان را یادآور شد و بر فراهم کردن زمینه های لازم برای جذب سرمایه گذاری در این بخش تاکید کرد.

در این نشست ظرفیت های اقتصادی، تجاری، سرمایه گذاری کشورهای اوراسیا شامل روسیه، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان و ارمنستان تشریح شد و نمایندگان دستگاههای عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری دیدگاههای خود را در این خصوص بیان کردند