زمان : 22 Tir 1399 - 22:28
شناسه : 157765
بازدید : 3412
آغاز عملیات اجرائی ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه خیری در یزد در راستای حذف مدارس تخریبی؛ آغاز عملیات اجرائی ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه خیری در یزد در راستای حذف مدارس تخریبی، کلنگ بازسازی و احداث فضای آموزشی 12 کلاسه خیری به همت خیر نیک اندیش حاج محمد رضا زارع و با حضور ذاکر مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد، دانافر مدیرکل آموزش و پرورش، رادمنش و خواجه رضایی رئیس و مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد به زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان یزد در راستای حذف مدارس تخریبی، کلنگ بازسازی و احداث فضای آموزشی 12 کلاسه مدرسه موسوی به همت خیر نیک اندیش حاج محمدرضا زارع و با حضور ذاکر مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد ، دانافر مدیرکل آموزش و پرورش ، رادمنش و خواجه رضایی رئیس و مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد به زمین زده شد.

ذاکر ضمن قدردانی از خیرین و مسئولین در توسعه فضاهای آموزشی و حذف مدارس تخریبی، گفت: خیرین به عنوان مفاخر اجتماعی در جامعه ما نقش برجسته و مهمی دارند و حضور آنان در این بخش، عامل مهمی در پیشرفت و توسعه آموزش و پرورش است.

وی افزود: حذف مدارس تخریبی یک ضرورت است و بایستی با جدیت دنبال شود تا فرزندان این مرز و بوم با خیالی آسوده در فضایی ایمن به کسب علم و دانش بپردازند.

ذاکردر تشریح مشخصات فنی این پروژه‌ گفت: این پروژه‌ 12 کلاسه با زیر بنای 2000 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال تخریب و بازسازی می‌شود که تمام هزینه این پروژه‌ توسط خیر نیک اندیش حاج محمد زارع پرداخت می شود.