زمان : 22 Tir 1399 - 22:03
شناسه : 157781
بازدید : 4033
نخستین مانور اورژانس اجتماعی به مناسبت هفته بهزیستی در شهرستان مهریز انجام می شود نخستین مانور اورژانس اجتماعی به مناسبت هفته بهزیستی در شهرستان مهریز انجام می شود رئیس بهزیستی شهرستان مهریز از نخستین مانور اورژانس اجتماعی در هفته بهزیستی خبر داد

رئیس بهزیستی شهرستان مهریز در گفتگو با خبرنگار یزد فردا گفت: به مناسبت هفته بهزیستی نخستین مانور اورژانس اجتماعی در شهرستان مهریز  در هفته بهزیستی که با شعار ارتقاء سلامت اجتماعی در خانواده،شفافیت، تحول خدمت، آغاز برگزار می شود.

رضا زارع افزود:  مانور اورژانس اجتماعی به مدت یک هفته با هدف آشنایی بیشتر مردم با خدمات و اقدام اورژانس اجتماعی در شهرستان مهریز برگزار می شود.

او ادامه داد: هم اکنون سطح اورژانس اجتماعی شهرستان مهریزدر سطح 3 قرار دارد و فعالیت آن در ساعت اداری است اما بهزیستی شهرستان مهریز برای   برای رفاه و آسایش همشهریان به صورت 24 ساعته در حال ارائه خدمت است.

زارع تصریح کرد: مرکز اورژانس شهرستان مهریز داری خط 123، خدمات سیار اورژانس اجتماعی، مرکز مداخله در بحران، مرکز تحکیم خانواده و همچنین  پایگاه خدمات اجتماعی فعال است.

زارع عنوان کرد: در سال گذشته اورژانس اجتماعی به 414 نفر در زمینه تحکیم بنیان خانواده خدمات مشاوره ایی و مددکاری اجتماعی در بخش مداخله در بحران به 405 نفر تحت حمایت های مددکاری و 85 مورد نیز از خدمات سیار اورژانس اجتماعی استفاده کرده اند.

او بیان کرد: در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا همه مراسمات افتتاحیه و برنامه های ویژه این هفته بهزیستی لغو شده است .

 هفته بهزیستی از تاریخ 21 لغایت 27 تیر ماه با هدف ارائه خدمات تخصصی، در دسترس و به موقع به خدمت گیرندگان  و افراد تحت پوشش آغاز می شود.