زمان : 22 Tir 1399 - 22:04
شناسه : 157787
بازدید : 3829
۳۱ هزار پرونده تأمین اجتماعی مهریز الکترونیکی شد ۳۱ هزار پرونده تأمین اجتماعی مهریز الکترونیکی شد رئیس تامین اجتماعی مهریز از الکترونیکی شدن ۳۱ هزار پرونده تامین اجتماعی خبر داد

به گزارش یزد فردا ؛ جلال حسنی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در این میان پیشرفت اجرای اقدامات دولت الکترونیک 31 هزار پرونده برای بیمه شدگان تأمین اجتماعی الکترونیکی شده است.

وی افزود: بدهی کارفرمایان شهرستان  مهریز ۱۶۰ میلیارد ریال بابت حق بیمه کارگران خود به این اداره است  که با پرداخت به موقع مطالبات نقش مهمی در انجام بهتر تعهدات به بیمه شدگان دارد.

حسنی ادامه داد: از این بدهی میزان ۱۲۰ میلیارد آن مربوط به  ۹۰۰ کارگاه بزرگ است که با وجود گذشت زمان هنوز نسبت به پرداخت بدهی اقدام نکردند.

وی بیان کرد: بیمه شدگان اصلی شهرستان مهریز  ۱۴ هزار و ۲۰۰ نفر و مجموع افراد هستند.

 رئیس تامین اجتماعی مهریز عنوان کرد: تعداد بیمه شدگان این اداره  ۴۶ هزار نفر است  که ۸۴ درصد جمعیت شهرستان  مهریز را تحت پوشش قرار می دهد.

حسنی به قشرهای آسیب پذیر در هنگام شیوع کرونا اشاره کرد و افزود: تامین اجتماعی برای این قشرها تهسیلات ویژه ای برای کارفرمایان در نظر گرفته که آنها  از پرداخت 20 درصد حق بیمه ماه اسفند لغایت اردیبهشت سهم کارفرمان در تیرماه به صورت اقساط پرداخت کنند و همچنین برای رانندگان از در ماهای اسفند، فروردین و اردیبهشت  حق بیمه خود را پرداخت نکند و در ماه تیر به صورت اقساط پرداخت کنند.