زمان : 25 Tir 1399 - 14:34
شناسه : 157793
بازدید : 3044
نخستین سایت فاز هشت توسعه شبکه ارتباطات سیار راه اندازی شد نخستین سایت فاز هشت توسعه شبکه ارتباطات سیار راه اندازی شد عملیات توسعه پوشش شبکه همراه اول با اجرای فاز هشت در استان یزد آغاز و اولین سایت آن راه اندازی شد.

 یزدفردا:عملیات توسعه پوشش شبکه همراه اول با اجرای فاز هشت در استان یزد آغاز و اولین سایت آن راه اندازی شد.  

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، مدیر ارتباطات سیار مخابرات اعلام کرد: طرح فاز هشت توسعه شبکه ارتباطات سیار استان در دو بخش احداث سایت های جدید و ارتقای تکنولوژی  4G/3G سایتهای موجود استان که به منظور تکمیل پوشش و افزایش ظرفیت شبکه در سطح شهر یزد و سایر شهرهای استان اجرا می شود.

وی افزود: احداث  53 سایت جدید در برنامه قرار دارد که نخستین سایت آن در خیابان بهار (جاده فرودگاه) راه اندازی شد و با افزایش کیفیت مکالمات و افزایش قابل توجه سرعت دیتای همراه اول در آن منطقه به مشکلات موجود درآن منطقه پایان داد.

مسعودی مقدم اظهار داشت : در بخش دوم فاز هشت توسعه 141 مورد ارتقای تکنولوژی  4G/3G سایت های موجود در دستور کار است که با تلاش متخصصان مخابرات یزد تاکنون 47 مورد که تجهیزات آن تحویل استان شده،نصب و راه اندازی گردیده است.

مدیر ارتباطات سیار مخابرات یزد یکی از ویژگی های اصلی فاز هشت را تعداد زیاد سایتهای جدید در سطح شهر یزد  عنوان کرد و گفت: تکمیل پوشش و افزایش ظرفیت شبکه ارتباطات در استان مستلزم همکاری سازمانهای اجرایی استان و همیاری و مساعدت همشهریان در نصب این سایت ها  در مکان های تعیین شده می باشد.

گفتنی است در حال حاضر حدود یک میلیون و 639هزار خط تلفن همراه اول در استان فعال است که بالغ بر 356 هزار، دائمی و حدود یک میلیون و 283 هزار نیز خط اعتباری است و ضریب نفوذ تلفن همراه دریزد 132/6 درصد است.