زمان : 08 Mordad 1399 - 17:35
شناسه : 157883
بازدید : 5147
پیام تسلیت آیت الله ناصری به مناسبت ارتحال جت الاسلام  سیدجواد آیت اللهی امام جمعه موقت شهر یزد پیام تسلیت آیت الله ناصری به مناسبت ارتحال جت الاسلام سیدجواد آیت اللهی امام جمعه موقت شهر یزد

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ
       
 درگذشت عمدةالعلماء و زبدة الخطباء عالم عامل و مدرس فاضل مروج دین احمدی  حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج سیدجواد آیت اللهی اعلی الله مقامه موجب تأسف و تأثر عمیق اینجانب و جامعه معزز روحانیت و حوزه های علمیه و شاگردان آن مرحوم، خصوصاً‌ مردم متدین شهر یزد و علی الخصوص نمازگزاران نمازجمعه این شهر شد.
  عمرش کوتاه بود ولی برکات دانش و علم وبیانش وسیع و دامنه معلوماتش منکثر و تلاش علمیش لا ینقطع بود این مرد بزرگ غم خوار دین و شریعت و دغدغه مند اوضاع مملکت خاصه وضع معیشت مردم بود و در بیان خطبه  های پرمغز ونغزش این نگرانی مؤج می زد .راز داشتن تدین را در ولایت امیر مؤمنان و اولاد طاهرینش علیم صلوات الله می دانست و پایداری را در حمایت از مقام عظمای ولایت فقیه و مقام معظم رهبری می دید و در این راه همواره ثابت قدم بود .
 در یک کلام وی مجاهد فی سبیل الله بود  . ضایعه درگذشت ایشان ثلمه ای بر پیکر حوزه های علیمه مخصوصاً حوزه علمیه یزد خواهد بود و جبرانش بسی مشکل. رحلت این عالم عامل را به امام زمان ارواح نافدا، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، خاصه به مردم شریف استان و به ویژه بیت محترم آن مرحوم و اخوان و فرزندان گرامش و همچنین بستگان آن مرحوم تسلیت می گویم و از خداوند تعالی علو درجاتش را مسئلت می نمایم و از خدای متعال خواستاریم به لطف و کرمش با او معامله کند و  با اجداد طاهرینش محشور فرماید.
                                                                                                                                                                              ومن الله التوفیق  
محمدرضا ناصری
 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد