زمان : 07 Mordad 1399 - 16:39
شناسه : 157918
بازدید : 7835
سرگرد حبیب عباسی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی بهاباد معرفی شد با حضور جا نشین نیروی انتظامی استان یزد سرگرد حبیب عباسی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی بهاباد معرفی شد فرمانداربهاباد درآیین معارفه و تکریم فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اظهار داشت: سرهنگ علی مهیج توانست در کنار همکاران‌شان در مقوله تامین امنیت که یکی از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی است به خوبی عمل کند و تعاملی که با سایر مسئولان داشت.

محمد مهدی خانی زاده بهابادی با قدردانی از تلاش‌های فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان بهاباد افزود: همچنین انتصاب سرگرد عباسی را به فرماندهی انتظامی شهرستان بهاباد تبریک می‌گوییم و قول می‌دهیم تمامی مسئولان و بنده هم در کنار آنها با فرمانده جدید نیروی انتظامی این شهرستان همکاری و تعامل در عین حال وحدت و اتحاد داشته باشیم.

فرمانداربهاباد دراین نشست خواستار تقویت نیروی انسانی وکادر پرسنلی ناجا درشهرستان شد و افزود : امیدواریم با تقویت نیروی انتظای بتوانیم درمسیرهای بعدی گامهای موثرتری را برداریم .

امام جمعه بهاباد هم بر لزوم حفظ وحدت و انسجام در بین مردم و مسئولان در راستای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد و گفت: زمانی می‌توانیم در پیشبرد اهداف موفق شویم که اتحاد و انسجام داشته باشیم و این مهم اصلی‌ترین مولفه در کسب موفقیت است.

وی با بیان این‌که امنیت زیربنای رشد هر کاری است، افزود: سلامت و امنیت دو نعمت هستند که قدر و ارزش آن‌ها مجهول است، همین اندازه بس که این دو مقوله زیربنای کارهای اقتصادی است. رییس شورای فرهنگ عمومی بهاباد عنوان کرد: امنیت یعنی آرامش بنابراین ما در سایه امنیت می‌توان به‌ موقع کارهای روزانه را انجام دهیم و در کنار خانواده باشیم.

انتهای پیام/