زمان : 17 Mordad 1399 - 15:56
شناسه : 158033
بازدید : 5231
خبرنگاران بهابادی تجلیل شدند درآستان روز خبرنگار خبرنگاران بهابادی تجلیل شدند درنشستی که با حضور فرماندار ، رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و تنی چند از خبرنگاران در محل فرمانداری بهاباد برگزارشد اززحمات وتلاشهای خبرنگاران شهرستان با اهدای لوح تقدیر و هدایائی تجلیل به عمل آمد..

فرماندار بهاباد دراین نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی ، شهید آوینی و شهدای خبرنگار جنگ تحملیلی و  یاد مرحوم علی اصغر گرانمایه اولین خبرنگاربهاباد ، با بیان اینکه خبرنگاران زبان گویای مردم و چشم بینای مسئولین هستند عنوان کرد : نخبگانی که حیثیت و شرف خود را در گرو اطلاع رسانی دقیق به جامعه گذاشته اند و آن را با هیچ قیمتی معامله نمی کنند.

فرمانداربهاباد با بیان اینکه خبرنگار نباید در مقابل برخورد سرد برخی از افراد، مدیران و جریان ها رسالت اصلی خویش را فراموش کند، بلکه باید در انجام رسالت مقدس خود کوشاتر گردد  افزود :  در این مسیری که انتخاب کردید، همواره پاسدار داشته های جامعه و کشور باشید و راه را بر مخلان آسایش ملت، انقلاب و... کشور ببندید.

 محمد مهدی خانی زاده بهابادی با اشاره به اینکه روز خبرنگار فرصت ارزشمندی است تا از تلاش‌های صادقانه اصحاب رسانه تقدیر به عمل آید افزود : روز خبرنگار فرصت خوبی است تا با اندیشه در رسالت مهم خود برای تقویت این جایگاه برنامه ریزی کنیم.

خانی زاده بهابادی  تصریح کرد :  خبرنگاران قشر فرهیخته ‌ای از جامعه هستند که هموار ه و با تحمل مشقات و سختی‌ها چراغ امید و روشنگری را در جامعه زنده نگه می‌دارند و در بحران‌ها و گرفتاری‌ها دوشادوش مدیران در تکاپو هستند و مسئولیت خطیر خود را به نحو مطلوب به انجام می‌رسانند.

دراین مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایائی از خبرنگاران شهرستان بهاباد  تجلیل شد .

انتهای پیام /