زمان : 21 Mordad 1399 - 10:49
شناسه : 158096
بازدید : 3334
انتقال آب به یزد محدود به برگزاری جلسات و نشست ها نشود انتقال آب به یزد محدود به برگزاری جلسات و نشست ها نشود

یزدفردا:نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه مهمترین مشکل و مسئله یزد بحث آب است گفت: پیگیری انتقال آب به یزد نباید محدود به برگزاری جلسه و نوشتن صورت جلسه شود.
آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار با مدیرعامل آبفا استان یزد با تاکید بر ضرورت انجام پیگیری لازم برای انتقال آب به استان یزد اظهار داشت: به حمدالله خط دوم انتقال آب به یزد از خرسان در نظر گرفته شده که منطقه خوبی است و معارض دیگر نقاط نیست.
وی خاطرنشان کرد: در ارتباط با مسئله خط دوم باید اهتمام بیشتری وجود داشته باشد که بتوانیم جلوی به وجود آمدن مشکلات بیشتر در حوزه آب یزد گرفته شود.
نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: در دیدار با سردار محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) هم بر ضرورت وجود تحرک بیشتر در این موضوع تاکید شد و باید با جدیت تمام نسبت به اجرا و تکمیل این طرح اقدام شود.
ناصری یزدی به طرح های انتقال آب از دریای عمان اشاره کرد و گفت: یک طرح توسط بخش خصوصی در حال اجرا است و خوشبختانه هم با سرعت در حال انجام است ولی باید تیم مجزا برای خط دیگر انتقال از دریای عمان در نظر گرفته شود که بتوانند به صورت اختصاصی این موضوع را دنبال کند.
امام جمعه یزد افزود: موضوع بسیار مهم در ارتباط با طرح های انتقال آب استان این است که نباید به هیچ عنوان این طرح ها را خلاصه به نشست و برخواست و نوشتن صورت جلسه کرد بلکه باید حتما نسبت به اجرای صورت جلسه ها اقدامات لازم انجام شود.
وی گفت: مشکل اصلی استان یزد آب است و تمام تاکیدی که در حوزه انتقال آب به استان یزد صورت می گیرد به دلیل این است که بتوانیم جلوی به وجود آمدن مشکلات بیشتر در حوزه کم آبی گرفته شود