زمان : 21 Mordad 1399 - 01:30
شناسه : 158104
بازدید : 4653
کشف 161 کیلو موادمخدر با کار اطلاعاتی پلیس "خاتم" کشف 161 کیلو موادمخدر با کار اطلاعاتی پلیس "خاتم" فرمانده انتظامی استان گفت: با کار اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان "خاتم" 161 کیلو تریاک در عملیات مشترک با پلیس "فارس" کشف شد. 

 سردار "عباسعلی بهدانی فرد" در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، درباره این خبر، اظهارکرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان "خاتم" با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی متوجه تردد خودروی حامل موادافیونی در محورهای مواصلاتی این شهرستان شدند.

وی با اشاره به رصد دقیق اطلاعاتی ماموران پلیس، افزود: ماموران خودروی پراید، حامل این محموله را در محورهای ورودی شهرستان "خاتم" شناسایی و دستور ایست صادر کردند اما راننده بدون توجه به فرمان پلیس به سمت استان "فارس" متواری شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به هماهنگی با پلیس استان فارس، افزود: ماموران در یک عملیات مشترک در محور "خاتم- بوانات" خودروی موردنظر را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه در بازرسی از خودرو توقیفی 161 کیلوگرم تریاک کشف شد، گفت: قاچاقچی با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شد که دستگیری وی در دستور کار قرار دارد.