زمان : 24 Esfand 1387 - 20:54
شناسه : 15855
بازدید : 12588
آيت الله العظمي مدرسي يزدي در دیدار با طلاب يزدي :مسلمانان و به ويژه روحانيون به عنوان سربازان امام عصر (عج) بايد خود را ارزيابي  کنند آيت الله العظمي مدرسي يزدي در دیدار با طلاب يزدي :مسلمانان و به ويژه روحانيون به عنوان سربازان امام عصر (عج) بايد خود را ارزيابي کنند

یزدفردا- اميد نساج دره "خبرنگار شبستان دريزد، "در آستانه فرارسيدن ميلاد نبي مكرم اسلام(ص) جمعي از طلاب يزدي با حضرت آيت الله العظمي سيد عباس مدرسي يزدي در شهر مقدس قم ديدار كردند. 

در اين ديدار صميمانه حضرت آيت الله العظمي سيد عباس مدرسي يزدي با اشاره به هفته وحدت بر اتحاد اسلامي تأكيد كرد و افزود: در حاليكه كفر جهاني در پي نابود كردن اسلام و منحرف كردن جوانان و القاي شبهات از طريق رسانه ها و به ويژه اينترنت است، طلاب حوزه هاي دينيه بايد با حفظ اتحاد اسلامي خود را براي مقابله با شبهات تجهيز كنند و پاسخگوي سيل عظيم شبهات باشند.

اين مرجع تقليد در ادامه با اشاره به فلسفه بعثت نبي مكرم اسلام(ص) افزود: مسلمانان و به ويژه روحانيون به عنوان سربازان امام عصر (عج) بايد خود را ارزيابي كنند و بنگرند تا چه اندازه از دستورات پيامبر اسلام(ص) پيروي مي كنند و در راه او گام بر مي دارند.



آيت الله مدرسي با اشاره به آياتي از قرآن كريم گفت: پيامبر اسلام اسوه و الگوي مسلمانان است و يكي از اخلاق بارز ايشان مهرباني و اخلاق نيك ايشان بوده است كه طلاب بايد از اخلاق نبوي الگو بگيرند.

ايشان با اشاره به اينكه از ويژگي هاي ياران امام زمان(عج) مكارم اخلاق است: اخلاق داراي مراتبي است كه مرحله اول آن انجام واجبات و ترك محرمات است.

اين مرجع تقليد دليل اصلي ارتكاب گناه را ضعف نفس دانست گفت: راه نجات از ضعف نفس تمسك به قرآن كريم است.

مديحه سرايي و اهداي كتاب از ديگر مراسم اين جلسه بود.

لازم به ذكر است اين مراسم با حضور مدير مدرسه علميه مصلي يزد، مدير كل تبليغات اسلامي يزد و جمعي از فضلا و علما در محل دفتر آيت الله العظمي مدرسي يزدي در قم برگزار شد.

یزدفردا