زمان : 07 Shahrivar 1399 - 00:24
شناسه : 158944
بازدید : 8946
پیروانی: باید از گل محمدی حمایت کرد پیروانی: باید از گل محمدی حمایت کرد

یزدفردا: مدیر تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: باید از یحیی گل محمدی به عنوان یک مربی موفق که تیم را مقتدرانه قهرمان کرده، همه جانبه حمایت کرد.

 

سرویس ورزشی یزدفردا؛ فوتبال از باشگاه پرسپولیس، افشین پیروانی افزود: این روزها به اتحاد و همدلی خانواده بزرگ پرسپولیس بیش از هر زمان دیگری احتیاج داریم.
وی اظهار داشت: فاصله‌ای با برد در دربی نداشتیم و اگر کمی دقت می‌کردیم و اشتباه فردی نداشتیم و در وقت تلف شده گل نمی‌خوردیم الان همه در حال تمجید از کادر فنی بودند. پرسپولیس با مربیگری گل‌محمدی تا قبل از قطعی شدن قهرمانی ده برد و یک تساوی داشت و بدون باخت پوکر را جشن گرفتیم و در نهایت هم علاوه بر پوکر زودهنگام ترین قهرمانی تاریخ و رکوردهایی چون کسب بیشترین امتیاز و قهرمانی با بهترین میانگین امتیازی و یا بیشترین برد رقم خورد.ما باید قدر این کادر فنی موفق که همگی فرزند پرسپولیس هستند را بیشتر بدانیم.
پیروانی در ادامه گفت: وقتی می‌بریم همه خوشحالیم و به وقت ناکامی همه مقصریم و این منصفانه نیست که بعد از باخت شخص خاصی را زیر سوال ببریم. کادر فنی همچون هواداران و بازیکنان بابت باخت ناراحتند. پیروانی گفت: بدون تردید وقتی تیمی نمی‌برد اشکالاتی داشته.
این را هم بگویم پرسپولیس قبلا هم در جام حذفی باخته اما با همدلی و حمایت توانسته از شکست پلی بسازد برای قهرمانی. رمز موفقیت‌های چند سال اخیر همین همدلی و باهم بودن‌ها در برد و باخت بوده. امروز من خود را در این ناکامی مقصر می‌دانم چرا که اگر وظایفم را بهتر انجام می‌دادم شاید شرایط بهتری رقم می‌خورد.
بنده درود می‌فرستم به هواداران و کسانی که دارند حمایت می‌کنند و امیدوارم همه پرسپولیسی‌ها با تمام وجود حمایت از این کادر فنی را در دستور کار خود قرار دهند.
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: باید به خودمان بیایم و خیلی سریع آماده لیگ قهرمانان شویم‌. باید بدانیم تکرار موفقیت‌ها و قهرمانی خیلی سخت است و بی‌تعارف این بدشانسی یحیی است که امسال در آسیا بازی خانگی نداریم و به عنوان پرتماشاگرترین تیم آسیا در لیگ هم از حمایت هواداران بی‌بهره بودیم‌. باید همه در کنار هم تلاش کنیم و یکدل باشیم تا باز هم یک قهرمانی دیگر به هواداران عزیز هدیه کنیم.
در نهایت باید بگویم که من یک هوادار پرسپولیسم و بابت باخت روز گذشته از هواداران و عاشقان پرسپولیس عذرخواهی کرده و به آنها می‌گویم که مطمئن باشید کلیه مجموعه تیم دست به دست هم تلاش می‌کنند تا ان‌شاءالله قهرمانی پنجم هم برای باشگاه بزرگ پرسپولیس و برای عاشقان میلیونی آن رقم بخورد.