زمان : 20 Shahrivar 1399 - 16:39
شناسه : 159329
بازدید : 7705
آیین افتتاح خانه هلال روستای ترک آباد اردکان برگزار شد آیین افتتاح خانه هلال روستای ترک آباد اردکان برگزار شد رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان از افتتاح خانه هلال روستای ترک آباد اردکان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ جواد کمال آبادی رییس جمعیت هلال احمر اردکان اظهار داشت : روستای ترک آباد از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار است که با تکیه بر آن می توان نسبت به افزایش تاب آوری و ارتقاء آمادگی اهالی برای رویارویی با مخاطرات امیدوار بود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان با اشاره به اینکه مهم‌ترین هدف خانه‌های هلال بهره‌گیری از توانمندی‌های مردم در روستاها است، گفت: خانه هلال از اعضای جوان، داوطلب و امدادگر تشکیل و نیز همه برنامه ها در این خانه توسط اعضا اجرا می شود.

کمال آبادی با تاکید بر اطلاع رسانی و جذب داوطلبان جمعیت هلال احمر اضافه کرد: این سازمان و نهاد مردمی تلاش می‌کند به نحو شایسته‌ای پوشش آموزشی و خدماتی هلال احمر را در تمام نقاط شهری و روستایی کامل کند.

در ادامه آیین افتتاح خانه هلال ترک آباد بخشدار مرکزی اردکان در این برنامه عنوان کرد : برگزاری دوره های آموزشی توسط جمعیت هلال احمر, جوامع محلی را بیش از پیش توانمندتر و آماده تر می کند.